Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - WiiKey

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fan att man inte kan ladda ner nunchucks och remotes bara...

Edit**
    det behövs väl inga nunchucks till Mario Party 8?
    Last edited by Equality; 2007-06-22, 13:47.

Comment

• Man behöver nunchucks på något ställe iaf.
      Men annars är det wiimote enbart man använder.
      Finns även något ställe där en wiimote räcker och man kan köra multiplayer.
      Biji Kurd o Kurdistan!

Comment

• Nån som har fått igång

Mario Strikers Charged, Pal, Wii-Allstars?

Comment

• Driver Parallel Lines PAL Wii-Allstars
          Funkar finfint!!

Comment

• Original inlägg av BugMeNot2 Visa Inlägg
            Nån som har fått igång

Mario Strikers Charged, Pal, Wii-Allstars?
            Absolut, fungerar finfint!

Comment

• --> Equality

Nopp, man behöver inte nunchucks i mario party

Comment

• ---> tigersaid86

Man behöver bara wiimote i Tony hawk, tiger woods, Sonic Det var dom två spelen jag kom på

Comment

• Original inlägg av Maaax89 Visa Inlägg
                  ---> tigersaid86

Man behöver bara wiimote i Tony hawk, tiger woods, Sonic Det var dom två spelen jag kom på
                  inte i sonic... och i MP8 finns som sagt nåt spel man behöver Wiimote till, under Extras zone tror jag det var... sådeså!

Comment

• Någon som har testad Fantastic Four - Rise of the Silver Surfer (NTSC versionen som finns, har inte namn på rellen här tyvärr) ?

Comment

• Original inlägg av TePeL Visa Inlägg
                      Någon som har testad Fantastic Four - Rise of the Silver Surfer (NTSC versionen som finns, har inte namn på rellen här tyvärr) ?
                      Du har en review här, så kan du kanske avgöra om det är bra.
                      Om spel funka eller inte finns på vanliga sidan

Comment

• Fick tillbaka min Wii med Wiikey idag. Fungerar fett bra!

Enligt torrentleech många kommentarer på Resident_Evil_4_Wii_Edition_USA_Wii-PROMiNENT så ska det funka på Pal Wii Med Wiikey. Wiin känner igen att det är RE4, men när jag Klickar start får jag en svart skärm?
                        Patchat med Brickblocker och Regionfrii. Nått tipps? Alla andra spel jag bränt har fungerat utmärkt. Maxell DVD-R bränt i IMG burn på 8x.

Nån som har en lösning?

Comment

• Original inlägg av Bj0k Visa Inlägg
                          Fick tillbaka min Wii med Wiikey idag. Fungerar fett bra!

Enligt torrentleech många kommentarer på Resident_Evil_4_Wii_Edition_USA_Wii-PROMiNENT så ska det funka på Pal Wii Med Wiikey. Wiin känner igen att det är RE4, men när jag Klickar start får jag en svart skärm?
                          Patchat med Brickblocker och Regionfrii. Nått tipps? Alla andra spel jag bränt har fungerat utmärkt. Maxell DVD-R bränt i IMG burn på 8x.

Nån som har en lösning?
                          Jag hade samma problem, för mig hade det att göra med att jag behövde ställa in wii't på 60 hzh istället för 50, efter det funkar det kalas!

Comment

• prövat det, utan resultat. Vilken release tankade du?

Comment

• Harry.Potter.And.The.Order.Of.The.Phoenix.PAL.Wii-Allstars har ej engelsk text, men fungerar.

Facit står sig, alla PAL-titlar bootar på Wiikey monterat på en PAL-enhet.

Comment

• Original inlägg av Bj0k Visa Inlägg
                                prövat det, utan resultat. Vilken release tankade du?
                                Skumt, samma release som du, kanske nåt tjafs me bränningen då, provat bränna om?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X