Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - WiiKey

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av warquz Visa Inlägg
    Mortal Kombat Armageddon-USA-Wii-PreCiSiON
    fungerar den?
    Självfallet funkar den och även Mercury_Meltdown_Revolution_PAL_Wii-WiiZARD funkar fint.
    Har bränt det två gånger nu och får fortfarande att disken är oläslig. Jag har inte något liknande problem med någon annan release. Någon som har något tips?

Comment

• har också bränt den 2 gånger, funkar inte!!

EDIT!! JAg körde nu RegionFrii.exe på ison och nu så funkar mortal kombat.
      Det är ingen palversion fast det påstår så.
      Last edited by Amiga; 2007-06-01, 02:15.

Comment

• Original inlägg av lobtec Visa Inlägg
        Har bränt det två gånger nu och får fortfarande att disken är oläslig. Jag har inte något liknande problem med någon annan release. Någon som har något tips?
        Har du ställt om din wii till regionsfri med wiikey.cn skivan?...

Comment

• Original inlägg av Amiga Visa Inlägg
          har också bränt den 2 gånger, funkar inte!!

EDIT!! JAg körde nu RegionFrii.exe på ison och nu så funkar mortal kombat.
          Det är ingen palversion fast det påstår så.
          Här har du en sida om vad som släpts, den är vanligt vis uppdaterad med senaste spelen. Då kan du lätt se om en version är correct.

Mortal Kombat kommer till PAL den 15:de för dom som vill ha de.

Comment

• Glericus jag tror du glömde länka sidan

Comment

• D'OH!!!
              http://gbatemp.net/?showforum=112

Comment

• Nån som har testat [Wii] Red Steel [PAL][Multi5][ESPALWii.com] med WiiKey? Såg att de med CycloWiz hade problem med den releasen men hitta inget om den här. Enda jag kunde hitta va att någon testat Red.Steel.PAL.Wii-WiiD med lyckat resultat men lyckas inte hitta den releasen när jag söker torrents. Enda jag hittar är ESPALWii och sedan är resten NTSC.

Comment

• Original inlägg av JackeH Visa Inlägg
                  Nån som har testat [Wii] Red Steel [PAL][Multi5][ESPALWii.com] med WiiKey? Såg att de med CycloWiz hade problem med den releasen men hitta inget om den här. Enda jag kunde hitta va att någon testat Red.Steel.PAL.Wii-WiiD med lyckat resultat men lyckas inte hitta den releasen när jag söker torrents. Enda jag hittar är ESPALWii och sedan är resten NTSC.
                  Namnet du skriver är inte det offeciella men jag har den rellen och det fungerar bra. Jag tror att alla Pal spel fungerar med WiiKey eller har aldrig hört om något som inte fungerar.

Comment

• Kanske fel forum, men någon som vet vart man kan skaffa manual till Mario strikers?

Comment

• Original inlägg av simons Visa Inlägg
                      Kanske fel forum, men någon som vet vart man kan skaffa manual till Mario strikers?
                      Köpa spelet
                      Annars är det nog knivigt om det inte finns på tillverkarens hemsida.

Comment

• Original inlägg av simons Visa Inlägg
                        Kanske fel forum, men någon som vet vart man kan skaffa manual till Mario strikers?
                        Du behöver ingen... Eller vad är det du vill veta? Spela igenom de 10 lektionerna i läget ABC så kommer du att ha grunderna. EFter det är det bara att spelamatcher och testa olika uppsätningar av spelare.

/Borka

Comment

• Pangya_Golf_With_Style_PAL_Wii-WiiZARD
                          funkar

Comment

• Original inlägg av Froc Visa Inlägg
                            Pangya_Golf_With_Style_PAL_Wii-WiiZARD
                            funkar
                            Det fungerar också för mig helt felfritt, med Sony DVD-R i 10x.

Comment

• Sweet, så Pangya funkar. Har inte hunnit bränna det ännu, men då är det safe

Är på jakt efter Tony Hawk, Splinter cell och Rampage med. Någon som vet vart de kan finnas?

Comment

• Original inlägg av hadirajan Visa Inlägg
                                Sweet, så Pangya funkar. Har inte hunnit bränna det ännu, men då är det safe

Är på jakt efter Tony Hawk, Splinter cell och Rampage med. Någon som vet vart de kan finnas?
                                På min hårddisk ?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X