Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - WiiKey

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av warquz Visa Inlägg
    På min hårddisk ?
    Mysigt, skickar du den till mig då

Comment

• Original inlägg av hadirajan Visa Inlägg
      Mysigt, skickar du den till mig då

Eller hur ? Skämt åsido så finner du dom där titlarna på diverse torrentsidor, kan dock ta nån dag att dra ner då du inte lär ha massor av seeders på dom.

Comment

Sweet, så Pangya funkar. Har inte hunnit bränna det ännu, men då är det safe

Är på jakt efter Tony Hawk, Splinter cell och Rampage med. Någon som vet vart de kan finnas?
        Drog ner alla tre igår i PAL från DC++, fattades även i min samling ^^

Comment

• SIMS_2 PETS och Scarface funkar ej.... 3 Usa titlar på raken som inte funkar, tur att man har en massa nytt på 360n.

Comment

• Original inlägg av glericus Visa Inlägg
            Drog ner alla tre igår i PAL från DC++, fattades även i min samling ^^
            Ja just det, hade helt glömt DC++.. hittar de inte på de trackers jag är på nämligen.

Comment

• Original inlägg av warquz Visa Inlägg
              SIMS_2 PETS och Scarface funkar ej.... 3 Usa titlar på raken som inte funkar, tur att man har en massa nytt på 360n.
              Lagomt irriterande indeed
              Jag skulle ha föredragit att köpa ett wii från USA :\
              Hoppas de bli bättre framöver eller att dom kommer med en lösning så man kan lira dom.

Comment

• Finns det några spel som USA/NTSC spel som funkar? Etc Mario Party?

Comment

• Original inlägg av simons Visa Inlägg
                  Finns det några spel som USA/NTSC spel som funkar? Etc Mario Party?
                  Titta här i tråden... finns massor som funkar prima tex Paper Mario, men GLÖM Mario Party tills pal versionen kommer.

Finns det fö NÅN gemensam nämnare för dom spelen som kukar sig ? Konsollerna är ju i det närmaste identiska med skillnaden för tv-system.

Comment

• Original inlägg av glericus Visa Inlägg
                    Lagomt irriterande indeed
                    Jag skulle ha föredragit att köpa ett wii från USA :\
                    Hoppas de bli bättre framöver eller att dom kommer med en lösning så man kan lira dom.

Finns ju inget som stoppar dig.... bara att köpa och koppla in en strömadapter.
                    Svenska tvapparater funkar ju prima med NTSC.

Comment

• Original inlägg av simons Visa Inlägg
                      Finns det några spel som USA/NTSC spel som funkar? Etc Mario Party?
                      Här är en lista på alla som funka.
                      Compatibility List

Comment

• SYnd att grafiken på wii suger så jävla hårt

Comment

• och? synd att PS3ans grafik är skitsnygg men inte har något annat än 15 olika bilspel att erbjuda.

Comment

• Word prodge

Ingen som vet när de kommer lite bra rollspel till wii? Nintendo har ju ett sjukt bra bilotek att norpa från så det borde ju börja regna ned snart.

Comment

Word prodge

Ingen som vet när de kommer lite bra rollspel till wii? Nintendo har ju ett sjukt bra bilotek att norpa från så det borde ju börja regna ned snart.
                              hehe jag har ingen aning, tycker också att det ser dåligt ut på den fronten.. det enda jag har spanat in är Dragon Quest. hoppas det blir nåt att ha, hur som helst så verkar det ta rätt lång tid innan det släpps. en viss hall på webben (hint hint) säger 2007. personligen så blev jag för otålig och införskaffade en DS istället, där finns det ju rätt många rollspel redan.

Comment

• Ja DS är klart kung på rollspel, är underbart.
                                Kikar med på Dragon quest och så klat nya Final fantasy.

Funderade på att skaffa lite bra rollspel till GC istället, någon som har bra tips?
                                Fick tag på Metal gear solid till GC så där har man lite att göra, måste bara fixa minneskort.. varför o varför går det inte att spara på wii minnet egentligen?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X