Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

An error has occured "New super mario bros"

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Byt chipp till Wiikey 2
    så pass illa alltså.. :/

Comment

När jag sätter in spelet så läggs hela wiiet av efter ett kort tag bara och jag får standard texten. :/ Har bränt 3 gånger och samma problem och jag bränner i 2x... Sista gången körde jag men överskrivbar skiva i 4x och fortfarande samma. Någon som vet vad jag ska göra? Kan det vara något med mitt chip att göra? Vet inte vad jag har för något då jag köpte det av min kompis som inte var smart nog att komma ihåg det...
      Last edited by WIID; 2011-07-01, 16:44.

Comment

Original inlägg av WIID Visa Inlägg
        När jag sätter in spelet så läggs hela wiiet av efter ett kort tag bara och jag får standard texten. :/ Har bränt 3 gånger och samma problem och jag bränner i 2x... Sista gången körde jag men överskrivbar skiva i 4x och fortfarande samma. Någon som vet vad jag ska göra? Kan det vara något med mitt chip att göra? Vet inte vad jag har för något då jag köpte det av min kompis som inte var smart nog att komma ihåg det...
        Det har med största sannolikhet att göra med chippet... försök identifiera det, eller lämna in det till någon som har koll och kan hjälpa dig identifiera...
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          Det har med största sannolikhet att göra med chippet... försök identifiera det, eller lämna in det till någon som har koll och kan hjälpa dig identifiera...
          Okej. Tack! Ska ta och kolla på det då!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X