Original inlägg av Hansi
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
An error has occured "New super mario bros"
Collapse
X
-
När jag sätter in spelet så läggs hela wiiet av efter ett kort tag bara och jag får standard texten. :/ Har bränt 3 gånger och samma problem och jag bränner i 2x... Sista gången körde jag men överskrivbar skiva i 4x och fortfarande samma. Någon som vet vad jag ska göra? Kan det vara något med mitt chip att göra? Vet inte vad jag har för något då jag köpte det av min kompis som inte var smart nog att komma ihåg det...Last edited by WIID; 2011-07-01, 16:44.
- Citat
- Flag
Comment
-
Det har med största sannolikhet att göra med chippet... försök identifiera det, eller lämna in det till någon som har koll och kan hjälpa dig identifiera...Original inlägg av WIID Visa InläggNär jag sätter in spelet så läggs hela wiiet av efter ett kort tag bara och jag får standard texten. :/ Har bränt 3 gånger och samma problem och jag bränner i 2x... Sista gången körde jag men överskrivbar skiva i 4x och fortfarande samma. Någon som vet vad jag ska göra? Kan det vara något med mitt chip att göra? Vet inte vad jag har för något då jag köpte det av min kompis som inte var smart nog att komma ihåg det...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Okej. Tack! Ska ta och kolla på det då!Original inlägg av Swizzy Visa InläggDet har med största sannolikhet att göra med chippet... försök identifiera det, eller lämna in det till någon som har koll och kan hjälpa dig identifiera...
- Citat
- Flag
Comment

Comment