Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Chip - CycloWiz!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Gout! Får hoppas att ngn annan har användning av det Själv hade jag problem som satan med att lista ut vad man skulle göra. Är jämt så när man sätter sig in i en ny scen-del Har du fått in ditt chip eller?

Comment

• Original inlägg av karlalbertsson Visa Inlägg
      Gout! Får hoppas att ngn annan har användning av det Själv hade jag problem som satan med att lista ut vad man skulle göra. Är jämt så när man sätter sig in i en ny scen-del Har du fått in ditt chip eller?
      Jag väntar att beställa tills lönen dimper ner på kontot
      Lödade du så man kan stänga av chipet eller enbart de 5 punkterna på driven?

Comment

• trickyhed: Jag lödde in allt, punkterna för att stänga av och även för switchen. Ganska trickigt att löda dit kabeln på resetswitchen. det var faktiskt den minsta av alla punkter, och svårtåtkomligaste då man behövde ta det med en sjuk vinkel Men det gick bra! Switchkablarna drog jag sedan ut via USB-portens nedre högra hörn. Inget borrande med andra ord.

Comment

• karlalbertsson: du vet ingen guide för att skruva isär wiin? inte video...

vad använde du? eller körde du bara på känn?

Comment

• Pappersguide har jag tyvärr inte. Det funkade mer än bra med en jag hittade hos Gametrailers. Den visar vart alla skruvhål sitter ganska bra, med text och allt igenom.

Comment

• har du länk?

Comment

• Jag håller med, chippet fungerar kalas =)

Comment

• Original inlägg av karlalbertsson Visa Inlägg
                  trickyhed: Jag lödde in allt, punkterna för att stänga av och även för switchen. Ganska trickigt att löda dit kabeln på resetswitchen. det var faktiskt den minsta av alla punkter, och svårtåtkomligaste då man behövde ta det med en sjuk vinkel Men det gick bra! Switchkablarna drog jag sedan ut via USB-portens nedre högra hörn. Inget borrande med andra ord.
                  Tack för svaret. Då vet man vad som väntar en

Comment

• Of course http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=37276

Comment

• Härliga tider... Kollar in den =)

Comment

• Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                        Den jag provade körde man i ett dosfönster

typ unscramble filnamn.wii filnamn.iso
                        Tack för hjälpen hansi, det fungerade bättre nu

Jag får min wii idag och skickar den direkt till er för chippning.
                        Hoppas att den inte är av "fel" modell så den inte går att chippa.
                        Risken finns då den är helt ny

Comment

• Original inlägg av mikey13 Visa Inlägg
                          Tack för hjälpen hansi, det fungerade bättre nu

Jag får min wii idag och skickar den direkt till er för chippning.
                          Hoppas att den inte är av "fel" modell så den inte går att chippa.
                          Risken finns då den är helt ny
                          Kolla länken här lite ovanför: http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=48279

Comment

• Med tanke på informationen som framkommit ang. detta chippet, om uppdatering kommer krävas, kommer du erbjuda någon lösning eller liknande då? =) För er som inte vet så verkar inte chippet klara uppdatering via skiva och kommer det krävas uppdatering så är det alltså kört =)

Comment

• Vad skla man bränna med?? efter man fixa filerna från .wii till .iso vill inte DVD decrypter ta dem?
                              hur gör jag??

Comment

• freddyc: Tanka senaste Nero. Öppna Nero Burning Rom och ta Recorder -> Burn Image. Leta upp din iso-fil och klicka på burn. Voila =)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X