Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wii Tävlingar på PSXCare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Bowlingtävlingen

[IMG][/IMG]

Ny ledare : )

Comment

hehe såhär ska de se ut
      nu börja de hända saker i stugan.
      undra om jag ska ta och träna på lite bowling, jag har ett svagt minne av att jag fått 623p

Comment

Comment

Fick till en trevlig runda...

Tragiskt nog så får jag fler strikes utan fusket i slutet än med...

Comment

Original inlägg av Bjerlk Visa Inlägg
            Fick till en trevlig runda...

Tragiskt nog så får jag fler strikes utan fusket i slutet än med...
            haha nice.. 9p ifrån platina tro ja =P

Comment

Dagens fiasko var dock 560 poäng inför sista. Och misslyckades... Suck...

Comment

Åh vad jag önskar en tävling i working the bag!!!
                Jag suger på allt utom den ;-)

Comment

Då tar jag och klämmer in ett litet resultat också.

Comment

Men glericus.. sen är det väll någon mer sport/spel så jag kan vinna mott BjerlK

Comment

Original inlägg av jaccee Visa Inlägg
                      Men glericus.. sen är det väll någon mer sport/spel så jag kan vinna mott BjerlK
                      hehe jo som sagt så kommer jag att köra mycke wii sports i början eftersom alla har det.
                      Så du kan räkna med fler grenar.

Comment

GAH!
                        Jag ogillar fusket så mycket. Min son är bättre än mig på den. Och jag sumpar mina rekord hela tiden.

Idag hade jag 608(!!!) inför sista och misslyckades. Argle. Vill ju över 700....

Comment

Original inlägg av glericus Visa Inlägg
                          hehe jo som sagt så kommer jag att köra mycke wii sports i början eftersom alla har det.
                          Så du kan räkna med fler grenar.
                          Jag mennade att det här bara är en deltävling, och den som vinner här får inget pris. det är vad jag har förståt av reglerna.

Comment

Precis, men du får ju poäng. Så vinner du denna deltävling har du 5p. Dvs leder tävlingen. Och behöver som "max" komma tvåa, kanske sämre beroende på vad nr2 i denna deltävling kommer på nästa...

kort och gott, den som vinner denna deltävling leder ganska stort

Comment

Original inlägg av djstiv Visa Inlägg
                              Precis, men du får ju poäng. Så vinner du denna deltävling har du 5p. Dvs leder tävlingen. Och behöver som "max" komma tvåa, kanske sämre beroende på vad nr2 i denna deltävling kommer på nästa...

kort och gott, den som vinner denna deltävling leder ganska stort
                              Ville bara ha det bekräftat, med tanke på all tid man har lagt ner så är det ganska skönt att veta att om man vinner mott Bjerlk i nästa tävling, och kommer någolunda högt upp så vinner man allt, någo mer bowling blir det däremot inte.

Comment

YES!!

Då har vi en ny ledare!

http://i157.photobucket.com/albums/t...e/DSC00891.jpg

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X