Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Wii Tävlingar på PSXCare
Collapse
X
-
haha nice.. 9p ifrån platina tro ja =POriginal inlägg av Bjerlk Visa InläggFick till en trevlig runda...

Tragiskt nog så får jag fler strikes utan fusket i slutet än med...
- Citat
- Flag
Comment
-
hehe jo som sagt så kommer jag att köra mycke wii sports i början eftersom alla har det.Original inlägg av jaccee Visa InläggMen glericus.. sen är det väll någon mer sport/spel så jag kan vinna mott BjerlK
Så du kan räkna med fler grenar.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag mennade att det här bara är en deltävling, och den som vinner här får inget pris. det är vad jag har förståt av reglerna.Original inlägg av glericus Visa Inlägghehe jo som sagt så kommer jag att köra mycke wii sports i början eftersom alla har det.
Så du kan räkna med fler grenar.
- Citat
- Flag
Comment
-
Precis, men du får ju poäng. Så vinner du denna deltävling har du 5p. Dvs leder tävlingen. Och behöver som "max" komma tvåa, kanske sämre beroende på vad nr2 i denna deltävling kommer på nästa...
kort och gott, den som vinner denna deltävling leder ganska stort
- Citat
- Flag
Comment
-
Ville bara ha det bekräftat, med tanke på all tid man har lagt ner så är det ganska skönt att veta att om man vinner mott Bjerlk i nästa tävling, och kommer någolunda högt upp så vinner man allt, någo mer bowling blir det däremot inte.Original inlägg av djstiv Visa InläggPrecis, men du får ju poäng. Så vinner du denna deltävling har du 5p. Dvs leder tävlingen. Och behöver som "max" komma tvåa, kanske sämre beroende på vad nr2 i denna deltävling kommer på nästa...
kort och gott, den som vinner denna deltävling leder ganska stort
- Citat
- Flag
Comment
-
- Citat
- Flag
Comment

Comment