Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PS3>Xbox360

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

en trimmad xbox, det var det dumaste jag hört...xbox360 har klart bevisat vad den går för...kolla på tex. G.R.A.W det är ett av dom snyggaste spel jag sett, detaljerade bannor, högupplösta texturer osv....och bättre kommer spelan att bli!!!
    Xbox 360 Resident Evil Red!
    Xbox Live! Gamertag: Lunatico

Comment

Original inlägg av lonuz
      Ah jo jag förstår mycket väl vad du menar. Jag sitter hemma och har 39 graders feber så jag är väl kanske inte i minna fulla sinnes bruk. Men jag förstår, Men själv upplevelesen kan vi ju inte få utan att uppleva det. vi kan känna kännslan... vi kan gissa hur det kan kännas... fast jag antar att de kommer att va som när man köpte sin förra konsol så jag pratar nog bara dynga just nu känns de som men... Jag förespråkar bara att man kan inte gämföra ps3 och xbox för vi har inte riktigt haft upplevelsen än. de är en bedömnings fråga vi inte kan bedömma än. jag tror nog iofs att ps3 kommer att regera stenhårt när de kommit några intressanta titlar. Men fram tills dess så sitter jag nog med mitt 360 och ps2.

ps. kränkt blev jag nog kanske mer för att jag inte fattade vad du menade, inte pga dig asså. =)

Cheers mate!
      Här kommer en paradox hur vet man det?

Vad måste vara sant för att det andra också skall vara sant?
      Att upplevelsen måste vara kroppsligt & känslan för att den skall kännas som upplevd, var sker det jo i din framtid i din vänstra ögonvrån.
      Paradoxen är att du redan svarat på din fråga annars hade du inte kunnat fråga den.
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Nu tycker jag det är dax att flytta diskussionen hit

Comment

Har inget med det att göra alls
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Skulle bara vara lite rolig...

Comment

Fanns en del roliga saker om fildelning där. är inga korkade killar som skriver där ser de ut som :P

Page63: Till att återgå till de du sa. Nä vi kan inte veta vad som händer i framtiden, men vi kan ju självklart ha förväntning, men själva förväntningen har ju inget med upplevelsen att göra. Jag skulle nog inte säga att det är något paradoxalt med det du säger. Jag pratar bara en en spel upplevelse ingen utomkroppslig-skuggad upplevelse. Och grunden till en fråga är inte alltid ett svar utan det är ett sökande av ett svar... och det var ingen frågeställninge jag radade upp heller... det var en åsikt från min sida.

Men jag tycker som sagt att vi fortsätter detta på filosofi sidan istället... detta börjar bli off-topic så de skriker om det.

Comment

Man får filosofera här också, jag har väl gett den här tråden fritt spelrum för länge sedan :-)
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av XeoN_
                  Tycker ändå att Xbox 360 har mycket finare design och kontrollerna är ju skitfina jämnfört med PS3 kontrollerna som ser ut som bomeranger

HAHAHA det är ju inte designen du spelar med *ASG* det är ju innehållet ... för fasen vad är du för kille egentligen ?

Comment

Original inlägg av Djem
                    HAHAHA det är ju inte designen du spelar med *ASG* det är ju innehållet ... för fasen vad är du för kille egentligen ?
                    Frågan är ju snarare vad du är för någon typ egentligen....

Comment

Original inlägg av Djem

Jag spelar med kontrollerna som många andra..Viktigt hur de är designade/utformade för en bra känsla.

Designen har stor betydelse.
                      Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X