Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ps3 testad och klar.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ps3 testad och klar.

Tackar ännu 1 gång för den grymt snabba leveransen.

Har inte hunnit att köra så mycket, dock kan snabbt konstatera att det inte behövs någon steppdown. Bara Plug and Play.

Enkla klara menyer, allt kan väljar på engelska, har man lirat PSP känns meny upplägget genast igen. På något skummt vis passade inte min ethernet kabel, trots att den ser ut att vara identisk med den som följde med, därav kan jag inte redogöra för hur pass kompetent Ps3 online biten är.

Fick med spelet Ridge Racer 7. Vad kan jag säga, har du kört RR6 till 360 är denna titel knappast nödvändig. Lite snyggare, lite skarpare..aningen mer färgglatt. Men i helhet nästintill samma spel.

Fråga gärna.

jag e väldigt intresserad av att tjakka en, men ja e lite nojjig att sony typ skulle se att man kopplade upp me japansk maskin i sverige å så skulle dom banna en så att man inte kan använda online tjänsten....vore väl kanske extremt men inget e fan omöjligt....har du kopplat upp dig än...typ spelat online eller kikat i ps store.....å hur känns det...vare värt 12k hehehe=)

Comment

Nästa PS3 beräknas landa här på fredag, så skynda boka om du är sugen :-)
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hehehe iknow...det va ja som mailade

Comment

Du skynda dig att bestämma dig, fick precis en ilsken karl i luren som tyckte att det var dumt av oss att annonsera PS3 innan dom själva som har distributionsrätten kommit igång med sin marknadsföring...
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            Du skynda dig att bestämma dig, fick precis en ilsken karl i luren som tyckte att det var dumt av oss att annonsera PS3 innan dom själva som har distributionsrätten kommit igång med sin marknadsföring...
            Hehehe, Jobbigt samtal.

Angående om det värt eller ej, det är väldigt individuellt, var vi sätter våra värderingar,prioriteringar osv. För MIG var det helt klart värt. Jag har ingen som helst lust att sitta och vänta på en launch som är mäktigt vag gällande både datum samt antal maskiner. Men jag förstår även folk som tycker att denna handling var ren idioti.

Jag har dessvärre ej hunnit att gå online. Men det kommer att hårdtestas i helgen som kommer.

Comment

Har läst på flera forum, om folk som importerat ps3or från både japan och usa.
              När dom kopplat upp sig till playstation store har dom inte kunnat ladda ner nåra demos eller någonting.
              Har du en amerikansk ps3 så måste du ha ett amerikanskt kredit kort, å samma visa i japan.....fuckin shit

Comment

De måste de ha gjort nånting rejält fel, har laddat ner både motorstorm och F1 demot. Funkar perfekt. Har dock inte angivit kredit korts nummret. Du kan välja bort det. Mycket svårt att tro att det skulle brista på d dock!

Original inlägg av bojtel Visa Inlägg
                Har läst på flera forum, om folk som importerat ps3or från både japan och usa.
                När dom kopplat upp sig till playstation store har dom inte kunnat ladda ner nåra demos eller någonting.
                Har du en amerikansk ps3 så måste du ha ett amerikanskt kredit kort, å samma visa i japan.....fuckin shit

Comment

Fan va nice, men då så=)
                  Det skulle va kul om du kunde skriva lite mer utförliga intryck, bla på online delen me playstation store mm

Comment

E ps3an fortf "on track" för imorgon fredag?
                    E den bokad?

Comment

Hej! Jag undrar bara om Doktorns PS3a e Jap eller USA.
                      Jag har själv en Jap som jag köpte när jag var i Japan(Tokyo) under premiären.
                      Undrar om du har fått ngn problem med den när det gäller volten i våran vägguttag under dem här 2 dagarna eller om den fortfarande funkar som den ska.
                      Jag har inte vågat använda en vanlig converter än men om det fortfarande funkar för dig så förmodar jag att jag inte behöver en stepdown eller ngt liknande.

Ha det gött!
                      Shane
                      Last edited by shane83; 2006-11-23, 18:28.

Comment

Han har en japansk.

PS3:an är inte bokad. Den skickades igår, men kolli# jag fick fungerar inte :-(

Comment

Tack Hansi.
                          Nu väntar jag bara på att höra om hans fortfarande funkar!

MvH
                          Shane

Comment

Har du provat NES på PS3? har sett en video på YouTube, den var tydligen inte fejk. Han spelade NES genom Linux... Tror ni att PS3 kan emulera dagens konsoller? Den ska ju vara så stark. Då köper jag den direkt.

Comment

Allt funkar perfekt, du man behöver ingen stepdown. det är bara köra så det ryker. Har säker tlirat samt trixat en bra bit över 20 timmar, med sessioner emellan 4-6 timmar..så att, plug and play..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X