Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ps3 testad och klar.
Collapse
X
-
Men dom är i NTSCOriginal inlägg av Hansi Visa InläggNu verkar man kunna hitta hong-kong versionen av PS3. Den har DVD region 3 istället för region 2. Men eftersom PAL filmer ändå inte går att spela upp så spelar det knappast någon roll för den som vill ha en importerad PS3.
Däremot säljs den i paket med TRE SPEL och en extra handkontroll, endast c:a $50 dyrare än vad man får betala för en japansk version utan spel."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
Spelar ingen roll om spelen är regionskodade eller ej utifall konsollen har någon annan begränsning som gör att den inte vill starta PAL spel.
Den vill t.ex. inte starta PAL filmer även om regionen matchar.
Om någon lyckats testa PAL spel på en NTSC PS3 så vill jag gärna höra mer om det. Jag har då inte någon som vill förse mig med PAL spel innan PAL versionen av PS3 släppts...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Den sidan ni hänvisar till såg så grymt oseriös ut, ingen kontaktinformation ALLS, så jag skulle inte lägga något som helst värde på information därifrån.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Alla PS3 spel är regionsfria (precis som PSP'n). Dock är filmerna regions låsta vilket gör bluray spelaren helt värdelöst (om man nu köper den för det).
Jag förstår att PS3'an är så dyr och tycker Hansi ger ett rättvist pris efter allt strul det tar att skicka över maskinen osv. Synd bara att det nästan är lika dyrt att köpa sig en biljett till hongkong och köpa maskinen där :P
- Citat
- Flag
Comment
-
Ar iof fortfarande kvar i USA (aker hem imorgon) men i morse kom UPS med Motorstorm & F1 till mig. Bestallde fran Asien dar dom ar slappta.
Motorstorm ar sa jakla kul!!!
Vore kul om vi som kopt Ps3
r kunde adda varandra sen och testa lite meddelandefunktioner osv...
- Citat
- Flag
Comment
-
Motorstorm har gått varm i butiken i ett par veckor nu. Tyvärr ingen onlinefunktion i asiatiska versionen, det skall tydligen bara finnas i usa och europa versionerna.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Har enda inga kompisar med Ps3 och gapiga amerikaner klarar man sig utan!Original inlägg av Hansi Visa InläggTyvärr ingen onlinefunktion i asiatiska versionen, det skall tydligen bara finnas i usa och europa versionerna.
Kommer nog skaffa US eller Euro Motorstorm nar det slapps for onlinelaget om jag inte trottnat pa det.
Kopte fjarrkontrollen idag och till skillnad fran fjarren till 360 sa ar den riktigt bra. Funkar bra att surfa med ocksa...
- Citat
- Flag
Comment
-
Mja... Det var iof fjärrkontrollen till 360 om du läser lite mer noga.Original inlägg av luddmar Visa Inlägg360 kontrollen e det ju inge fel på!. men alla säger att den e helt tyst, men det har ju sitt pris.
Fjärren till 360 går via IR så om du har fjärren under en filt eller bakom ryggen så funkar den inte.
Ps3:ans fjärr går via Bluetooth och behöver därför inte "se" Ps3:an för att funka.
- Citat
- Flag
Comment

Comment