Original inlägg av Swizzy
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
PSJAILBREAK tråden
Collapse
X
-
Vet inte om detta är rätt tråd men gör ett försök. Har tagit hem Metal Gear Solid 4, men när jag packat upp det så är det inte som alla andra spel som har tex. BCES-00611. Utan det står bara Metal Gear Solid 4, måste det vara ****-**** eller kan man döpa spelen till vad man vill?
Så om man inte kan det, har någon rätt mappnamn på MTGS4?
- Citat
- Flag
Comment
-
Går att döpa mapparna till vad man vill.Original inlägg av Extremesanta Visa InläggVet inte om detta är rätt tråd men gör ett försök. Har tagit hem Metal Gear Solid 4, men när jag packat upp det så är det inte som alla andra spel som har tex. BCES-00611. Utan det står bara Metal Gear Solid 4, måste det vara ****-**** eller kan man döpa spelen till vad man vill?
Så om man inte kan det, har någon rätt mappnamn på MTGS4?
- Citat
- Flag
Comment
-
Prova med en USB-hub om du inte gjort det än.Original inlägg av HanHäxan Visa InläggJo , jag har dragit ut och pluggat i den igen efter jag angett vilken fla fil som ska köras,precis som programmet säger åt mej.., testat i alla möjliga usb portar... samma sak händer oavsett..Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
ja, du kan döpa om mapparna till vad du vill under "GAMEZ".Original inlägg av jonnyjaeger Visa InläggGår att döpa mapparna till vad man vill.
- Citat
- Flag
Comment
-
Sweet, tack för snabbt svar!Original inlägg av _Fiskarn Visa Inläggja, du kan döpa om mapparna till vad du vill under "GAMEZ".
- Citat
- Flag
Comment
-
Japp, nu är det oändligt många gångerOriginal inlägg av snucke88 Visa Inläggkan man nu downgrada multipla ggr? först var det väl bara en gång/dongel?
och ja, det var en gång/dongel tidigare...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
hjälp bigtime
jag är noob på detta men har följt er guide for dummies.
Har en PS3 fat och vill downgrada den från 3.5
köpte ett jailbreak + downgrade från er .
men jag får inte snurr på serviceläget?
trycker power och eject så fort det går men det vill sig inte iaf.
det blinkar bara rött i dongeln.
- Citat
- Flag
Comment
-
Har du programmerat om dongeln till en PS Downgrade?Original inlägg av groggpappa Visa Inläggjag är noob på detta men har följt er guide for dummies.
det blinkar bara rött i dongeln.
- Citat
- Flag
Comment
-
Stängt av konsollen baktill (fat) dragit ur ström sladden (slim) ?Original inlägg av groggpappa Visa Inläggjag är noob på detta men har följt er guide for dummies.
det blinkar bara rött i dongeln.Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
yes gått efter guiden till varje punkt.Original inlägg av Swizzy Visa InläggStängt av konsollen baktill (fat) dragit ur ström sladden (slim) ?
- Citat
- Flag
Comment
-
går inget vidare
Hej igen
det verkar inte fungera något vidare alls att downgrada.
Som sagt köpte jag en downgrade + jialbreak från er.
Sitter med en PS3 "fat" 3.50
Dongeln blinkar bara rött och det tycks omöjligt att komm ain i serviceläget.
Tänkte då att det kanske blivit fel och ville kolla dongeln så att det är rätt programvara på den.
Laddade ned denna länk enl instruktioner
1. Ladda ner PSUpdater
http://psdowngrade.com/downloads
sagt och gjort programmet installerat dongeln i men då kommer ytterligare ett problem.
"this application failed to start beacuse libus0.dll was not found"
har installerat om men samma problem igen.
inte lätt att vara "ubernoob" tufft liv
- Citat
- Flag
Comment
-
Testat allt på 3 olika datorer med 3 olika opsystem. Funkade felfritt innan hittar inte dongeln nu.Original inlägg av Swizzy Visa InläggInstallerat drivrutinen ordentligt och sådär? har du prova olika portar? olika datorer? kör du x64 (64-bitars) eller x86 (32-bitars) OS? vilken Windows kör du? XP? Vista? 7?
Sådana här saker kan påverka huruvida det fungerar som det ska eller ej
Ska jag skicka in den till Er?
- Citat
- Flag
Comment

Comment