Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSJAILBREAK tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Måste man göra allt det där med Ti84 miniräknarn har inte ens en sån och blir nog confused av guiden ?
    Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Billigaste lösningen hos oss ja, men billigaste lösningen är att använda något man redan har hemma
    Absolut, men han hade ingen grafräknare o de kostar 1.190 kr på kjelle o köpa Det var mest det jag tyckte att det skulle vara billigare med en Teensy ist
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
      Absolut, men han hade ingen grafräknare o de kostar 1.190 kr på kjelle o köpa Det var mest det jag tyckte att det skulle vara billigare med en Teensy ist
      Jag syftade iofs mer på HTC Android telefoner, Ipod/Iphone... etc.
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Nu är det olagligt att äga en psjailbreak i ryssland!! haha, helt sjukt!
        Läst lite olika forum, och det pratas en hel del om backup manager där, specielt på psx-scene, många tror att det bara är skit snack från psjailbreak för att dom ska sälja mer usb donglar! Vad tror ni?

Comment

• Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
          Nu är det olagligt att äga en psjailbreak i ryssland!! haha, helt sjukt!
          Läst lite olika forum, och det pratas en hel del om backup manager där, specielt på psx-scene, många tror att det bara är skit snack från psjailbreak för att dom ska sälja mer usb donglar! Vad tror ni?
          Vilken del av Backup Manager ryktena?

Den delen med att det krävs PSJailbreak för att version 1.1 ska fungera? eller att dom i huvudtaget kommer släppa den?
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
            Vilken del av Backup Manager ryktena?

Den delen med att det krävs PSJailbreak för att version 1.1 ska fungera? eller att dom i huvudtaget kommer släppa den?
            ha, ja jag var lite otydlig där
            Att dom ens kommer att släppa den, specielt nu med tanke på att tullen stoppar dom från att skickas i från china. Dom lär väl knappast tjäna något på att ge ut backup manager . nu ändå

Comment

• hmm, digitalboxen har tydligen fått in psjailbreak?

Comment

• Hmm, interesting! PSJailbreak.com är nere
                Google is your friend!

Comment

• http://s10.directupload.net/images/100920/srf8n2nn.gif

?????

Comment

• LOOOOOOOOL? PS3s hacker team på G. LMFAO xD

Comment

• Nån på psx-scene som haft roligt med photoshop

Comment

hmm, digitalboxen har tydligen fått in psjailbreak?
                        En liten varning då, jag har aldrig sett dom på någon lista över officiella återförsäljare, och psjailbreak har inte skeppats till någon leverantör ännu. Skickar dom något så kan det handla om en klon, dvs något man inte skall betala mer än någon femhundring för.
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Original inlägg av caballerial Visa Inlägg
                          Nån på psx-scene som haft roligt med photoshop
                          Ja jag hoppas det, läste på några forum att den bilden var fejk

Comment

Jag såg på bilden att den var fejk
                            Nyaste nyheten ( i love Photoshop )
                            Sen har jag uppdaterat sidan varje dag sen den kom upp för o hålla mig uppdaterad här på jobbet men det har inte hänt mycket.
                            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

det är garanterat fake
                              Google is your friend!

Comment

• undrar om det är värt att ha kvar sin jalbreak? dom nyare spelen kommer ju garanterat att kräva en systemuppdatering? och jag har precis införskaffat move också, lita drygt att inte kunna spela resident evil eller heavy rain med dom men dom kanske kommer med en fix snart, kan ju alltid hoppas!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X