Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSJAILBREAK tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av corner Visa Inlägg
    Ah, det får du gärna utveckla (eller länka till tråd där det beskrivs).
    På samma sätt som ni gjorde ps3key'n till en jig dongel gör ni för att återställa den till jailbreak mode, skillnaden; lägg in annan mjukvara än jig !
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Det vi gjorde då var att byta ut firmware.bin men vad byter vi ut den mot nu?

Comment

• Original inlägg av corner Visa Inlägg
        Det vi gjorde då var att byta ut firmware.bin men vad byter vi ut den mot nu?
        Börja med att ladda hem en annan version på ps3key.com och byt ut firmware.bin igen mot den firmware.bin du laddat hem
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

• psjailbreak.com har varit nere bra länge nu. Hittade denna sida med info om såväl psjailbreak som andra nya hacks http://psjailbreak.co.cc/ Finns lite info för dom som blivit av med bluray stödet och annat. Hoppas detta är intressant för er.

//Virtual

Comment

• Hej, när jag har kopierat över ett spel till den interna hårddisken och ska starta spelet blir det bara svart och jag slängs tillbaka till XMB, någon som vet varför?

Comment

• Original inlägg av Rasmus96 Visa Inlägg
              Hej, när jag har kopierat över ett spel till den interna hårddisken och ska starta spelet blir det bara svart och jag slängs tillbaka till XMB, någon som vet varför?
              hur menar du med starta spelet? är det i typ backup manager du trycker på X så spottas du ut i XMB eller är det efter det?
              Google is your friend!

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                hur menar du med starta spelet? är det i typ backup manager du trycker på X så spottas du ut i XMB eller är det efter det?
                Nej, jag öppnar Gaia Manager och kör spelet, kommer ut till XMB och sen kör spelet därifrån, sen blir det svart och efter fem sekunder slängs jag ut igen. Har testat på två spel och samma sak händer

Comment

• Kan bero på spelen, vilka spel är det vi pratar om? och du kör spelen med en annan spel skiva i läsaren? (inte genom den andra metoden för att starta spel utan skivan)
                  Google is your friend!

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                    Kan bero på spelen, vilka spel är det vi pratar om? och du kör spelen med en annan spel skiva i läsaren? (inte genom den andra metoden för att starta spel utan skivan)
                    Vi pratar om, James Bond Bloodstone och Mafia II, och ja jag har ett orginalspel i. Däremot fungerar Call of Duty': Black Ops helt felfritt

Comment

• Black ops om man backuppar sitt original måste patchas för att gå igång, har du hyrt filerna på nätet lär de vara färdigpatchade
                      Samma lär gälla på de andra spelen du har, kika på nätet efter kompabilitetslistor o listor som berättar för dig om spelen måste patchas o hur ist
                      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Hej. Denna frågan har säkert ställts många gånger men här kommer den igen .

Mitt 360 har nyss gått sönder så ja ska ska jailbreaka mitt ps3 och slänga 360. Ja har kollat runt lite men ja vet inte villket ''USB'' ja ska köpa så om någon kan tipsa om någon som funkar bra. Funkar alla nya spelen och finns det någon tracker ?

MVH Wwe

Comment

• Original inlägg av wwe Visa Inlägg
                          Hej. Denna frågan har säkert ställts många gånger men här kommer den igen .

Mitt 360 har nyss gått sönder så ja ska ska jailbreaka mitt ps3 och slänga 360. Ja har kollat runt lite men ja vet inte villket ''USB'' ja ska köpa så om någon kan tipsa om någon som funkar bra. Funkar alla nya spelen och finns det någon tracker ?

MVH Wwe

PS3KEY är en bra dongel. Eller avvakta och se vad det kommer för "dongelfria" lösningar i framtiden.
                          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                            PS3KEY är en bra dongel. Eller avvakta och se vad det kommer för "dongelfria" lösningar i framtiden.
                            Okej då får det bli en sådan. Hur står det till på spel sidan finnes de mycket där ute att få tag på ?

Comment

• Original inlägg av wwe Visa Inlägg
                              Okej då får det bli en sådan. Hur står det till på spel sidan finnes de mycket där ute att få tag på ?
                              kolla på random tracker, finns över 100 spel ute... och dom spel som inte finns får du väl hyra/låna och kopiera själv

dom flesta spelen ska fungera bra som dom är
                              Google is your friend!

Comment

• Någon som vet om den här CFW funkar med ett vanligt usb minne ?

http://psx-scene.com/forums/f6/geoho...working-74836/

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X