Jahaja det var ju jäkla skumt hur alla fungerar som jag valde ut brukar ju vara många som inte funkar heh :P Då måste jag ta reda på vilket spel som är längst i speltid eller billigast, Resistance 2 tror jag är billigast men det är bara 8 timmar långt har jag hört lite tråkigt att bara ha 8 timmars material o spela medans man väntar på jailbreak i 100 år
Btw jag hittade ej valkyria chronicles i din lista så hur vet du att det funkar prima ?
Då får ni gärna tipsa vilket spel som ger mest speltid fast det är nog svårare och ha koll på om ni inte är hardcore gamers som mig
det enda jag läst är att Infamous ska vara 15-20 h långt x2 för att klara good/evil side och Valkyria är rpg så det bör vara långt det är den enda infon jag har just nu, kanske funderar på o köpa 2 spel som inte är alltför superdyr heller för att ha något att spela medans man väntar på jailbreak i 100 år, har redan varvat alla andra spel på pc,360,wii som har 8 betyg lr bättre så har det spelfattigt nu :/ ( förutom dead rising 2 som kom nyss men håller på med det )
Btw jag hittade ej valkyria chronicles i din lista så hur vet du att det funkar prima ? Då får ni gärna tipsa vilket spel som ger mest speltid fast det är nog svårare och ha koll på om ni inte är hardcore gamers som mig
det enda jag läst är att Infamous ska vara 15-20 h långt x2 för att klara good/evil side och Valkyria är rpg så det bör vara långt det är den enda infon jag har just nu, kanske funderar på o köpa 2 spel som inte är alltför superdyr heller för att ha något att spela medans man väntar på jailbreak i 100 år, har redan varvat alla andra spel på pc,360,wii som har 8 betyg lr bättre så har det spelfattigt nu :/ ( förutom dead rising 2 som kom nyss men håller på med det )

hursomhelst går det inte bara o skippa alla updates o säga cancel eller nått när man starta spelen så man aldrig behöver oroa sig eller går det inte blocka dom om man stänger av all internet access på ps3 ?
Fungerar inte 1200kr jailbreak om man har Ti-83 eller Ti-85 eller liknande eller vad det nu finns för versioner ? ( eller är det endast ti-84 som funkar? )
Comment