Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSgroove porterat till Tändsticksask

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    japp den hjälper på det viset, men varför köra med Stealth Backup Manager när den är buggig?
    Jag har använt en Backup Manager som är "stealthed" (vet inte om det finns olika dock) sen jag jailbreakade min PS3a för över en vecka sen, och har inte haft något problem alls. Den jag har är precis som vanliga Backup Managern men det står att man spelar MW2 istället för Backup Manager.

Comment

Original inlägg av aejt Visa Inlägg
      Jag har använt en Backup Manager som är "stealthed" (vet inte om det finns olika dock) sen jag jailbreakade min PS3a för över en vecka sen, och har inte haft något problem alls. Den jag har är precis som vanliga Backup Managern men det står att man spelar MW2 istället för Backup Manager.
      Den är buggig eftersom du inte kan installera spel till interna hårddisken, den ska vad jag hört även inte klara av att spela spel från interna hårddisken, det fungerar från extern men då fungerar inte alla spelen istället...

Utöver det så är den inte "säker" då den inte säger att det är MW2 som dom trodde den skulle göra, den skickar någonting annat... dock använder den MW2's mapp på hårddisken tror jag, inte helt säker...
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Den är buggig eftersom du inte kan installera spel till interna hårddisken, den ska vad jag hört även inte klara av att spela spel från interna hårddisken, det fungerar från extern men då fungerar inte alla spelen istället...

Utöver det så är den inte "säker" då den inte säger att det är MW2 som dom trodde den skulle göra, den skickar någonting annat... dock använder den MW2's mapp på hårddisken tror jag, inte helt säker...
        Vart har du läst detta? Jag spelar iallafall alla mina spel från den interna. Om den är säkrare eller inte vet jag inte, men spelen fungerar iallafall felfritt från både interna och externa.

Comment

jag kommer inte ihåg vart jag läste det, men det var på nätet iaf, dock nämndes ingen specifik version av stealthade, kanske bara är övriga som inte fungerar, men MW2 versionen kanske är OK... finns typ ett 10-tal olika...

nu när jag tänker på det minns jag att den rapporterade inte rätt ID för spelet, den rapporterar ett ID men det är INTE rätt ID för MW2...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

jag kommer inte ihåg vart jag läste det, men det var på nätet iaf, dock nämndes ingen specifik version av stealthade, kanske bara är övriga som inte fungerar, men MW2 versionen kanske är OK... finns typ ett 10-tal olika...

nu när jag tänker på det minns jag att den rapporterade inte rätt ID för spelet, den rapporterar ett ID men det är INTE rätt ID för MW2...
            Jag är rätt säker på att skaparen testade o såg att den visade rätt spel genom PSN innan han släppte den. Det där låter smått påhittat, och dessutom så är det ju samma skapare som har gjort 10 olika versioner, jag tvivlar på att han har gjort något annat än bytt ID, så alla gjorda av honom bör fungera.

Comment

Original inlägg av aejt Visa Inlägg
              Jag är rätt säker på att skaparen testade o såg att den visade rätt spel genom PSN innan han släppte den. Det där låter smått påhittat, och dessutom så är det ju samma skapare som har gjort 10 olika versioner, jag tvivlar på att han har gjort något annat än bytt ID, så alla gjorda av honom bör fungera.
              killen som modifierat Stealth Backup Manager visste INTE vad han gjorde när han gjorde första, han bara testade och tror sig ha funnit en lösning, men hur kan han veta om den faktiskt stämmer eller ej? det är inte så att någon blivit utkastad från PSN ännu, snarare har dom släppt en update som patchar bort hålet som används, därmed kommer ingen ut på nätet, tro vad du vill om mig, men jag vet vad jag läst dock minns jag inte vart det var... läser så himmla mycket grejer överallt att jag inte har kapaciteten att komma ihåg exakt alla detaljerna om allt, eller vart exakt jag läst allt...
              Google is your friend!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X