Original inlägg av jonnyjaeger
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilken dongel rekommenderar ni?
Collapse
X
-
Lägg upp en annons i köå&sälj då :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Om vi ens orkar ta in lösningen för o sälja vidare Chippets pris + nedgraderingskodens pris. + Eventuell Frakt och postförskottsavgifter om man inte kommer förbi vår butik.
Spontant som vi diskuterat tyckte vi att det var bättre o låta folk som behöver nedgradera köpa en JB dongel av oss o nedgraderingskoden av dem./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Skall jag köpa en "distributörmängd" psdowngrade "biljetter" så måste jag köpa 250 eller 500st. Vi har inte ens sålt 250st psjailbreak, så jag misstänker att vi hinner sälja max 50st nergraderingar innan tekniskt kunniga på nätet analyserat hur det går till och ordnat så att man kan göra det utan extra kostnad med valfri dongle.
Jag kan göra en ny tråd med en POLL så kan vi se hur många som har 3.42+ ps3
r som kan tänka sig betala c:a 400:- för att uppdatera sin psjailbreak eller köpa en ny för c:a 1400:- inkl en downgrade.
Jag skulle gärna ordna en service så att vi kan nergradera i butiken för 400:-, men vad jag förstått så kan man inte ens använda samma psjailbreak mer än en gång (hoppas jag har fel) och då kan vi inte ens erbjuda en sådan tjänst om vi måste "bränna" en psjailbreak varje gång.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
För att återgå en aning till Topic
Själv fastnade jag för denna klon.. Gillar starkt att man kan köra dubbla payloads (Hermes + PL3) men framförallt är den ju ruskigt SNYGG jämfört med andra ;-)
http://www.gamebox.hk/Features.htm
- Citat
- Flag
Comment
-
Jo såg jäkligt nice utOriginal inlägg av LowDead Visa InläggFör att återgå en aning till Topic
Själv fastnade jag för denna klon.. Gillar starkt att man kan köra dubbla payloads (Hermes + PL3) men framförallt är den ju ruskigt SNYGG jämfört med andra ;-)
- Citat
- Flag
Comment
-
Skillnaden mellan Minimus AVR och Minimus 32 AVR är vad jag förstått storleken på minnetOriginal inlägg av Pata88 Visa InläggSen funderade jag på vilket man bör välja av Minimus AVR och Minimus 32 AVR?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Pendragon har en sådan att testa... har du en sådan själv?Original inlägg av LowDead Visa InläggFör att återgå en aning till Topic
Switchen man fick med i den som Pendragon fick att testa är inte av speciellt bra kvalité och kan VÄLDIGT lätt orsaka skador på din ps3:a eller i värsta fall skapa en brand...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
Okej, tack för svar! Minimus 32 AVR är med andra ord lite vassare?Original inlägg av Swizzy Visa InläggSkillnaden mellan Minimus AVR och Minimus 32 AVR är vad jag förstått storleken på minnet
- Citat
- Flag
Comment
-
Lite vassare och lite dyrareOriginal inlägg av Pata88 Visa InläggOkej, tack för svar! Minimus 32 AVR är med andra ord lite vassare?
Google is your friend!
- Citat
- Flag
Comment
-
-
Har nyligen beställt en sådan, håller nu tummarna för att tullen i HK(och för den delen inte här heller) inte ska norpa den..Original inlägg av Swizzy Visa InläggPendragon har en sådan att testa... har du en sådan själv?
Switchen man fick med i den som Pendragon fick att testa är inte av speciellt bra kvalité och kan VÄLDIGT lätt orsaka skador på din ps3:a eller i värsta fall skapa en brand...
Har ingen användning av switchen i dagsläget, då jag sitter på en FAT 60gb. Får helt enkelt leta upp en annan i framtiden om behovet skulle uppstå.
Jag skriver en rad sen när jag har fått den om vad jag tyckte och tänkte
- Citat
- Flag
Comment
-
Öppnar du strömswitchen så får du se hur risigt lödd den är, den kortsluter rätt lätt om man har otur, jag lödde om den o satte på krympslang för att minímera kortslutningsrisker. Den är skitrakkigt byggd...Original inlägg av LowDead Visa InläggHar nyligen beställt en sådan, håller nu tummarna för att tullen i HK(och för den delen inte här heller) inte ska norpa den..
Har ingen användning av switchen i dagsläget, då jag sitter på en FAT 60gb. Får helt enkelt leta upp en annan i framtiden om behovet skulle uppstå.
Jag skriver en rad sen när jag har fått den om vad jag tyckte och tänkte
Inget försäkringsbolaget komemr godkänna om den orsakar en kortis eller brand tyvärr.
Enda jag ser som nackdel med den är att du måste köra in Deras koder...
Men med minneskort i så bootar den PL3 och utan HERMES har jag för mig
Lätt att uppgradera, lätt att använda, isolerad och lyser upp blått o fint.
Switchen efter en anti krotslutning modifiering med krympslang o mer lödtenn var smidig faktiskt på Slim maskiner./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment