Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

http://www.psjailbreak.com nere?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• http://www.psjailbreak.com nere?

Har inte fungerat för mig på en vecka kan inte upd dongeln? får error bara jag eller ?

samma för mig, kan inte heller upd dongeln...

Comment

Jag har förstått att deras hemsida är nere ofta... så gå och koka en kopp kaffe och kolla sedan igen
      Mitt projekt, xbox 360 vattenkylning
      Projekt vattenkylning bildalbum

Comment

Original inlägg av Electron Visa Inlägg
        Jag har förstått att deras hemsida är nere ofta... så gå och koka en kopp kaffe och kolla sedan igen
        Jag har kört ett par liter kaffe i espressomaskinerna sedan den gick ner i julas...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

måste väl finnas nått annat sett att få dessa att funka? vi är ju riktigt lurade på pengar...............

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            Jag har kört ett par liter kaffe i espressomaskinerna sedan den gick ner i julas...
            Där fick ni ett mycket bättre svar...
            Jadu, ta reda på deras mail och skriv ett klagomail? Antar att de bara fastnar i deras filter och försvinner i mängden 1000-tals andra mail dom troligtvis har fått sedan jul!
            Mitt projekt, xbox 360 vattenkylning
            Projekt vattenkylning bildalbum

Comment

Tyvär finns det inget annat sätt att uppdatera dessa då uppdateringarna är krypterade för just din dongel, och tyvär så lär det inte hända mycket mer med dom här donglarna, då man nu kan signera program och grejer direkt, man behöver inte längre hålla på med donglar utan kan skapa en hel custom firmware som låter dig göra allt som du kan med dongeln och lite till utan att behöva en dongel i huvudtaget, konsollen kan inte se skillnad på dom här signaturerna som kan skapas nu och dom som Sony själva har gjort...
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
                Tyvär finns det inget annat sätt att uppdatera dessa då uppdateringarna är krypterade för just din dongel, och tyvär så lär det inte hända mycket mer med dom här donglarna, då man nu kan signera program och grejer direkt, man behöver inte längre hålla på med donglar utan kan skapa en hel custom firmware som låter dig göra allt som du kan med dongeln och lite till utan att behöva en dongel i huvudtaget, konsollen kan inte se skillnad på dom här signaturerna som kan skapas nu och dom som Sony själva har gjort...
                Vet man nånting om hur den nya lösningen ska implementeras utan dongel?
                Snackar vi fysiska ingrepp på maskinen?
                i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

Comment

Original inlägg av ndrangheta Visa Inlägg
                  Vet man nånting om hur den nya lösningen ska implementeras utan dongel?
                  Snackar vi fysiska ingrepp på maskinen?
                  Blir det en CFW lär den kunna skriva som en vanlig update
                  Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Blir det en CFW lär den kunna skriva som en vanlig update
                    När ungefär tror du att dom kommer släppa den då?

Comment

Det händer massor just nu, nya verktyg utvecklas och inom de närmsta timmarna/dagarna/veckorna kommer det dyka upp mer skoj saker till ps3:an än vi kommer hinna sortera ut...

Jämför med när första xbox knäcktes, det kom massor med dashboards, ftp-servrar, mediaspelare osv. Fast denna gång är det ännu "värre" då man inte kommer behöva modifiera sin ps3, bara installera och köra...
                      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av shanefilan Visa Inlägg
                        När ungefär tror du att dom kommer släppa den då?
                        Ge dom lite tid att arbeta på det, så säg 1-2 veckor så bör den första CFW'n kunna komma, den kommer inte vara speciellt stabil och kanske innehålls fattig, på samma sätt som acid CFW... den innehåller inget speciellt kul... men väntar du 1-2 månader så har du 3.55 eller senare som CFW skulle jag tro
                        Google is your friend!

Comment

ja, min jailbreak dongel funkar inte nu, måste updatera den, så den innebär att CFW kommer kunna ersätta den om några veckor?

Comment

Förhoppningsvis ja... men kan ta ngra månader innan det fungerar riktigt bra
                            Google is your friend!

Comment

jaa, kommer ens psjailbreak.com komma upp! värda spenderade pengar när jag måste uppdatera den efter ett par dagar, och sen lägger dom ner sidan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X