Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Kör med HDLOADER orginal, och använder en IBM 60gb disk, har fungerat hur bra som hellst =)
testade idag att lägga in backup kopia av ett spel, men den sa nej direkt, stog bara att det inte var ett ps2 spel, nån som vet om man kan stoppa in hd'n i ett chippat ps2 och lägga in backup spel, och sedan kunna köra dom i ett o-chipat ps2 ????
Jag TROR begränsningen sitter i LAN adaptern som inte stöder mer än 132GB eller var gränsen exakt går. Men å andra sidan så var det samma problem med XBOX tills någon lade ner lite energi och hackade bort begränsningen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Gränsen går vid 136gb och går inte att överskrida. Sätt i en 200gb hd och den visar bara 136gb. Vet inte om detta går att hacka på nåt sätt, men man det sitter som sagt antagligen i nätverksadaptern och då blir det svårt.
Tänk på att ett riktigt ESD-kit har ett motstånd på en jävulskt massa ohm till jord, vilket motverkar att du förvandlas till ett sånt där tecknat skelett med blixtar runt ifall du råkar fingra på något du glömt koppla ur vägguttaget...vilket lätt blir fallet om du har direkt kontakt med ett element...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tänk på att ett riktigt ESD-kit har ett motstånd på en jävulskt massa ohm till jord, vilket motverkar att du förvandlas till ett sånt där tecknat skelett med blixtar runt ifall du råkar fingra på något du glömt koppla ur vägguttaget...vilket lätt blir fallet om du har direkt kontakt med ett element...
Därför man som grundregel lär sig att _alltid_ plugga ur kontakterna till saker man skruvar upp och pillar på. Annars har man inget att göra i saken ifråga
Comment