Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
om du hade tittat på inläggen så har jag svarat på en sån fråga.... använd er av ps2os... starta en image av filen som du kan hitta på www.sksapps.com från HDA... så körs en ftp server i bakrunden... man kan inte ändra nätverks inställningarna men standard är:
ps2:192.168.0.10
nätmask: 255.255.255.0
Router/gateway:192.168.0.2
om du hade tittat på inläggen så har jag svarat på en sån fråga.... använd er av ps2os... starta en image av filen som du kan hitta på www.sksapps.com från HDA... så körs en ftp server i bakrunden... man kan inte ändra nätverks inställningarna men standard är:
ps2:192.168.0.10
nätmask: 255.255.255.0
Router/gateway:192.168.0.2
Kan man på något sätt alls ändra IP adressen? Min router har en range på 192,168,1xx,1xx och gateway på 192,158.0.1 (eller .1.0).
Jag ska iaf ta en titt på det, tack!
lägg över .bin filen precis som du gör med spelen. sen är det bara att trycka igång i hdadvance. FTP:n körs i bakgrunden så låt det bara stå still i första screenen efter du gjort inställningarna.. connecata från flashfxp inget användarnamn inget lösenord, port:21, bocka ur passive mode i flashfxp
ps2v5 "Omoddad" w/Launchelf 3.4, HDLoader 0.7c, HDL_Dump Server, ToxicLoader, DMS Format Tool 1.0, SMS Media Player.......