Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilken brännare??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ktd: jag vet vilket företag du menar.
    Och dom ska man inte ta 100% på alvar!!

Jag köpte dvd-r skivor från dom som dom lovade mig att det skulle funka för ps2...

Men inte gjorde dom det!!

Comment

Men vad tycker ni att jag ska göra med min brännare som inte fungerar då?

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
        Ursprungligen skrivet av Pedro:
        <strong>Men vad tycker ni att jag ska göra med min brännare som inte fungerar då?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vad är det för fel på din brännare då?
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

När man startar brännar programmet så står det att jag inte har några drivers installerade. jag har provat med ett gäng olika program. Men det blir altid samma sak. Om kikar på enhetshanteraren så står det att den fungerar korrekt. nå vad tycker du/ni att jag ska göra?

Comment

lite fakta om din maskin,
            os, minne, scsi, ide m.m ?

CITAT; "När man startar brännar programmet så står det att jag inte har några drivers installerade" ? du har ju provat ett GÄNG olika program sa du?, står det samma i alla programmen ? ( det betvivlar jag )

räkna upp alla program som inte fungerar samt vad det står på varje program som inte fungerar vid uppstart som du säger!

/ phenomena

Comment

Finns det någon som kan bekräfta att NEC's ND-1300 fungerar bra? Jag vet att den inte är lanserad i Sverige ännu, men om jag inte uppfattat fel så finns den väl i några andra europeiska länder? Ingen som har någon kontakt i UK t.ex, som har lyckats bränna backuper med nec:en?

Comment

Hej,

Till försäljning har ND-1300 funnits länge. Dock så har inga leveranser
                gått iväg ännu. Vår första leverans kommer gå ut till nordiska
                distributörer i slutet av April.

Med vänliga hälsningar
                Fredrik Lundqvist

jag tror inte det är så stor skillnad på den och sony bortsett från priset
                dett fick jag iallafall då jag skickade ett Emial till Nec i sverige

Comment

Krävs chip för att man ska kunna spela spel brända med DVD-brännare?

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
                    Ursprungligen skrivet av jenlid:
                    <strong>Krävs chip för att man ska kunna spela spel brända med DVD-brännare?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">japp de gör det.

Comment

Ursprungligen skrivet av spel:
                      <strong>ktd: jag vet vilket företag du menar.

Jag köpte dvd-r skivor från dom som dom lovade mig att det skulle funka för ps2...

Men inte gjorde dom det!! </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag har köpt skivor av dom i typ 2år och alla har funkat bra. Dom är seriösa. Fick till och med en skiva på posten så jag kunnde testa själv innan jag beställde första gången. Jag har en Pioneer A03 och har aldrig haft nått egentligt problem med den eller med skivor brändai den...

Comment

Ok, köper du dom billigaste skivorna från dom?
                        (som jag gjorde och blev duktigt besviken på dom) Jag har Pioneer A04

Comment

Gjorde förut. Men dom var man oftast, inte alltid, tvungen at bränna i 1x för att inte intron skulle hacka. Men dom är slut nu så nu har jag andra...

Comment

Ursprungligen skrivet av ktd:
                            <strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
                            Ursprungligen skrivet av spel:
                            <strong>ktd: jag vet vilket företag du menar.

Men inte gjorde dom det!! </strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag har köpt skivor av dom i typ 2år och alla har funkat bra. Dom är seriösa. Fick till och med en skiva på posten så jag kunnde testa själv innan jag beställde första gången. Jag har en Pioneer A03 och har aldrig haft nått egentligt problem med den eller med skivor brändai den...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">´
                            Om man lovar att de skivor man säljer fungerar med PS2 rent generellt så är man nog en riktig bilskojare i själen, eller så har man ingen koll alls på hur olika dvd-läsare det är i olika PS2 modeller. Vissa gamla PS2 kan tvärvägra att fungera med DVD-R oavsett märke eller hur dom är brända.
                            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Japp de är ju som man spelar "Bingo lotto" med dom. De är bättre att köpa från "riktiga butiker"

Comment

Hansi: har ni några planer på att sälja dvd-r skivor?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X