Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy X

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Final Fantasy X

Såg att liret kommit ut på "scenen" igår... he,he,he snabba ryck trots det här med FBI & DoD... Bara att tanka hem 4.1gig.... å låta dvdbrännaren göra sitt...

Om man nu hade haft bredband & dvdbrännare

Bättre att köpa det från USA och göra en backup av det på dvd-r.
    Så stödjer man Squaresoft så dom kan göra fler bra spel.
    Piratkopiering är EGOISTISKT!!!

Comment

säger du KTD=)

------------------
      Redcheat

"PsX & Ps2 Will always Rock"
      Redcheat

Comment

Japp. Bra spel ska man köpa. Dåliga spel ska man INTE köpa (så det inte kommer fler). Så enkelt är det...

Comment

Skulle aldrig falla mig in att köpa spel när man kan få dom gratis.... så enkelt är det! EGOISTISKT? Javisst!! Finns så mycket annat att lägga pengarna på...

ktd - Hur många spel har du hemma som är kopior?!

Köp bara bra spel?! hmmm... alla tycker väl inte om samma spel eller?

Comment

Hehe... jag får Final Fantasy X ORIGINAL om 8 dagar! Direkt från min syrra som ska vara i USA över julen. Trist som fan att inte ha med henne på julen. Men men... jag får Final Fantasy X endå lixxom!

[This message has been edited by Bill Rey (edited 20 December 2001).]

Comment

Är du säker på att hon får tag på ett? dem tar slut riktigt fort därborta...
              Redcheat

Comment

Hemma hos Bill Rey om 8 dagar.:
                "Tyvärr brorsan dom var slut o jag orkade inte leta mer"

nej då hoppas du får det
                JompZ
                .:JompZ:.

Comment

Jag kommer att få det! Min syrras pojkvän beställde det från nätet(www.gamestop.com) hem till sin morsa i USA en vecka innan releasen. Så... det enda jag behöver oroa mig för är att dom skulle råka glömma spelet i Baltimore lr att spelet skulle gå sönder. Typ skivan går av lr nåt!
                  Lr att Messiah inte klarar av FFX!
                  Sen måste man ju få sitt PS2 med messiah innan 28e oxå!!
                  Nu lär man ju inte kunna få tag på några FFX längre. Om inte från nätaffärer dårå...
                  Jaja... om PSXcare fick in Messiah idag å dom arbetar hårt enda fram till 23december. Sen arbetar hårt från 26december till 28december. Då borde ju jag få min PS2 klar! Aja...

[This message has been edited by Bill Rey (edited 21 December 2001).]

Comment

Yay! Syrran ringde nyss! Hon har spelet!

Comment

ARGGGHHHH din j*vel!! =) hehe fan vad jag vill ha messiah!

------------------
                      Redcheat

Redcheat

Comment

Jo, jag vill oxå ha Messiah! Ett FFX utan Messiah e ju inge kul!

Comment

Inget ont men jag tycker att det här börjar bli lite för tjatigt med FFX
                          Okay.. roligt för dig att du ska få den. verkligen.
                          jag säger inte detta för att jag är avundsjuk.. för det är jag inte ...
                          Glad för din skull men vi vet redan om att du ska få spelet ...

Ja.. hoppas att du njuter av spelet när du får det.
                          ha D

------------------
                          No Comments..!
                          No Comments..!

Comment

ok det var trist att du stör dig på att jag skryter lite överdrivet!

Comment

Hmmm jag har två kusiner i USA är det svårt att få tag på FFX?
                              "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X