Jag är en nybörjare som har tänkt att börja bränna lite spel till mig själv, en enkel fråga: Vad måste jag ha till min PS2 , chip och AR2 eller ?, kan man klara sig utan något av dessa .....ja ursäkta, frågan kanske är dum, men så är den ialla fall ?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nybörjare
Collapse
X
-
Du behöver ingen speciell startskiva med Neo4. Alla cd spel startar direkt. EA måste patchas. Tar 30sek att göra det.<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by bermat:
Inte Neo 2.2 då ? de är ju avsevärt billigare....Om jag ändå envisas med Neo, måste jag ha AR2, eller går det att bränna det.....och spara 500:ingen ?? Tack för svaret innan!</font>
dvd-r swappas med ett dvd orginalspel. Tar cd 20sek. Inte jobbbigt alls.
- Citat
- Flag
Comment
-
Var du inte med i diskussionerna kring Neo4. Då skulle leverans ske imorgon i 1 månads tid. Det är inget PSXCARE styr över. Men det verkar som chiptillverkarna ALLTID vill gå med info om att släppa chipet innan det finns för massleverans.<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Bill Rey:
vadå messiah lär inte komma på ett tag? PSXcare's leverantörer får ju in det slutet av nästa vecka! Säg inte så! Du gör mig rädd!
</font>
Kanske för att folk ska förboka deras chip och inte montera in nån annans. Vad vet jag... inte mycket...
- Citat
- Flag
Comment

Comment