Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nybörjare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nybörjare

Jag är en nybörjare som har tänkt att börja bränna lite spel till mig själv, en enkel fråga: Vad måste jag ha till min PS2 , chip och AR2 eller ?, kan man klara sig utan något av dessa .....ja ursäkta, frågan kanske är dum, men så är den ialla fall ?

Det går att köra backuper utan chip. Då måste du skruva i sär Ps2an och ha den öppen när du ska byta skiva. Inte att rekomendera. Sätt i ett Neo4. Asbra chip. Messiah lär inte komma på ett tag så...

Comment

vadå messiah lär inte komma på ett tag? PSXcare's leverantörer får ju in det slutet av nästa vecka! Säg inte så! Du gör mig rädd!

Comment

Inte Neo 2.2 då ? de är ju avsevärt billigare....Om jag ändå envisas med Neo, måste jag ha AR2, eller går det att bränna det.....och spara 500:ingen ?? Tack för svaret innan !

Comment

Du måste ha ar2, går icke att bränna, funkar ej då.

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by bermat:
            Inte Neo 2.2 då ? de är ju avsevärt billigare....Om jag ändå envisas med Neo, måste jag ha AR2, eller går det att bränna det.....och spara 500:ingen ?? Tack för svaret innan!</font>
            Du behöver ingen speciell startskiva med Neo4. Alla cd spel startar direkt. EA måste patchas. Tar 30sek att göra det.
            dvd-r swappas med ett dvd orginalspel. Tar cd 20sek. Inte jobbbigt alls.

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Bill Rey:
              vadå messiah lär inte komma på ett tag? PSXcare's leverantörer får ju in det slutet av nästa vecka! Säg inte så! Du gör mig rädd! </font>
              Var du inte med i diskussionerna kring Neo4. Då skulle leverans ske imorgon i 1 månads tid. Det är inget PSXCARE styr över. Men det verkar som chiptillverkarna ALLTID vill gå med info om att släppa chipet innan det finns för massleverans.
              Kanske för att folk ska förboka deras chip och inte montera in nån annans. Vad vet jag... inte mycket...

Comment

lr så var det bara nått mysko med NEO4 releasen... att det blev nått fel i deras beställnings databas lr något... jaja... skit samma. Bara jag får chippet nångång.. helst inom 100år...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X