Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Guide: Hur man spelar Backups av UMD-skivor med Fastloader på din PSP (klistrad?)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Fruktsoda
    Tycker synd dom alla med 1.5x och 2.0 (utom dig ktd) eftersom downgradern inte blev färdig.
    Fast du ska ju vara glad att vi är några som köper spel. Skulle nog inte skrivas så många nya om dom visste att dom bara skulle sälja 100st...

Comment

Original inlägg av Fruktsoda
      Jag har ju inget trådlöst internet hemma så enda gången jag surfra är vid någon hoptspot på stan. Så jag håller med att du nog har mer nytta av den funktionen. Kan rekomendera Burnout: legends till psp'n. Det gåt varmt just nu på min psp.

Tycker synd dom alla med 1.5x och 2.0 (utom dig ktd) eftersom downgradern inte blev färdig.
      Funkar burnout: legends med devhook 0.2?

Comment

Jag tror att umd emulator 0.8 (aka fastloader 0.8) ska man kunna köra spel utan någon umd. Där fungerar burnout legends iaf.

Btw KTD varför anklagar du mig för att inte köpa spel har tre köpta spel hemma (ridge racers, wipeout pure och coded arms) så kom inte å snacka skit på falska grunder...
        Btw hur många spel har du då om du nu köper så mycket?

Comment

En fråga ang. PSP spel

på tråden "Hur man spelar Backups av UMD-skivor med Fastloader på din PSP" så står det att man måste ha Firmware 1.0 eller 1.5..är det någont program eller är den en viss version utav PSP..

För ja hade tänkt och köpa mig ett Idag på Siba eller El giganten..

mvh Snook

Comment

Äntligen har den kommit. Min nya psp med version 1.50! En fråga bara har hört att när man laddar en del spel så kan psp:n uppdateras till version 2.00. Stämmer detta? Och isf hur kan man undgå det?

Comment

Original inlägg av danskenitunnan
              Äntligen har den kommit. Min nya psp med version 1.50! En fråga bara har hört att när man laddar en del spel så kan psp:n uppdateras till version 2.00. Stämmer detta? Och isf hur kan man undgå det?
              Du kan använda wab version changer v0.2, men de nya loaders (devhook 0.22 och umdemu 0.8) har redan den funktionen, tror jag iaf jag uppfattade det så när jag läste readmen på devhook 0.22.

Comment

wab version changer kan ställa till problem ifall du uppdaterar senare... Dock stämmer det ej i alla olika fall. versionchangern har man bara till nytta om man ska spela orginalet (umd-skivan) av spelet utan att updatera.

Comment

Okej, tack för hjälpen iaf. Öppnar spelen med devhook 0.22 och det går utmärkt. Sitter och lirar Winning Eleven 9 nu . Fan vad glad jag är

Comment

Kul för dig!

Comment

måste man ha ett umd skiva för att kunna sätta igång och lägga in spel och starta dom?

tänkte nämligen skita i att köpa några spel utan bara PSPan.. måste jag köpa ett spel också bara för att kunna köra spelen som jag laddat hem?

Comment

Original inlägg av anderzxb
                        måste man ha ett umd skiva för att kunna sätta igång och lägga in spel och starta dom?

tänkte nämligen skita i att köpa några spel utan bara PSPan.. måste jag köpa ett spel också bara för att kunna köra spelen som jag laddat hem?
                        Om alla gjorde som du så skulle inte psp'n finnas kvar längre...

Men iaf så kan du använda dig av devicehook 0.22 som du inte behöver någon umd för att använda.

Comment

Håller med Fruktis! Visst är det kul/bra att kunna ladda ner spel. Man kan testa dom och det långt innan dom släpps här. Många spel som släpps är skräp och man ska inte betala för skräp. Men köp lite spel då & då. Om dom är bra...
                          Ett spel kostar 300-350:- inkl frakt (fri frakt) från dvdboxoffice. Det har man råd med. Annars ska man inte äga ett PSP!

Comment

lungt hetsa er inte små pojkar jag la med två spel också =) F1 grandprix och nåt poker lir

Comment

åååhhhh du din...

så ditt
                              tänkte nämligen skita i att köpa några spel utan bara PSPan...
                              var bara på skoj?

Bra gjort iaf!

Comment

Ktd, annar jag en viss dubbelmoral hos dig Nyss var ju du den som bestämmt sa att "jag kommer aldrig att överge firmware 2.0 och jag behöver ej ladda spel eftersom jag har en så pass mogen smak så att jag bara behöver köpa/spela dom spel som värkligen är värda mina pengar" hehe inte för att jag vill driva eller nåt men vad säger du om detta??

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X