Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Guide: Hur man spelar Backups av UMD-skivor med Fastloader på din PSP (klistrad?)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ja har bara provat med demo skivan man får med när man köper psp

Comment

Och vad händer när du försöker starta umd:n från game menyn när du bootat in i firmware 2.71?
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

nu funkar det. det va att ja inte hade provat på de sättet me skiva i. tack så jääääääääääääääääääääääätte mycket. psxcare rules rokkar röv

Comment

Original inlägg av luddmar
          nu funkar det. det va att ja inte hade provat på de sättet me skiva i. tack så jääääääääääääääääääääääätte mycket. psxcare rules rokkar röv
          Ja, till och med på en sen söndag kväll klockan 22.00 så ser vi till att våra kunder får till det med sina tvspel så att dom slipper umgås med familjen
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
            Ja, till och med på en sen söndag kväll klockan 22.00 så ser vi till att våra kunder får till det med sina tvspel så att dom slipper umgås med familjen
            Det fanns tom gånger då folk fick ett vänligt "Välkommen till PSXCare vad kan jag hjälpa till med!?" klockan 04.00 ibland på helger med då vissa satt kvar o lödde enheter till sena timmar

Eller då folk undrade om vi aldrig gick hem då de alltid såg oss i Webbkamerorna *skratt*
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

halloj! nu har ja problem igen. nu när ja kör igång ett spel me devhook så fasnar det på "sonycomputer entertainment" som det gör när man startar. det har blivit så med en iso fil och en rar. hjälp någon!

Comment

halloj! nu har ja problem igen. nu när ja kör igång ett spel me devhook så fasnar det på "sonycomputer entertainment" som det gör när man startar. det har blivit så med en iso fil och en rar. hjälp någon!

.Rar filer är packade filer med ett innehåll.

Packa upp dina .Rar filer med ett program som klarar av att hantera de filerna (t ex. Winrar) och lägg sedan Iso eller ciso filen på minneskortet i en katalog som heter ISO i Rooten.

Boota upp, välj UMD och tuta
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

BUHUUU, jag får inte Loco Roco att funka
                  iofs så fattar ja inte vilka inställningar ja ska ha.

Comment

Linkus! har du någon umd emulator eller devhooke?? för psp:n måste va verision 1.5!
                    annars är det bara göra mapp som heter iso på psp:n.

Comment

jo jag har devhok ultimate installer 1.1.1 men jag fick det att funka nu vette fan hur :P men det funkar jag är fan kär i de spelet så sjukt barnslig roligt

BTW är det nån som kan ge mig en utförlig beskrivning hur jag launchar ett spel som ligger som iso på minns kortet. jag vet inte hur jag fick igång de sist ^^

har devhok 0.46 ultimate installer 1.1.1 vilka moduler behöver jag installera från den för att de ska funka?
                      Last edited by Linkus; 2006-09-06, 22:28.

Comment

Original inlägg av Linkus
                        jo jag har devhok ultimate installer 1.1.1 men jag fick det att funka nu vette fan hur :P men det funkar jag är fan kär i de spelet så sjukt barnslig roligt

BTW är det nån som kan ge mig en utförlig beskrivning hur jag launchar ett spel som ligger som iso på minns kortet. jag vet inte hur jag fick igång de sist ^^

har devhok 0.46 ultimate installer 1.1.1 vilka moduler behöver jag installera från den för att de ska funka?
                        1. Stoppa i en UMD skiva i din PSP "Demoskivan som medföljer duger gott"
                        2. Starta din PSP. och välj Devhook från minneskortet "skall bara vara att stega en eller två ggr ned med styrkorset då PSPn startat" om inte så tryck på Home och avsluta demot. starta Devhook sedan.
                        3. Då Devhook startat så ändra bara till den ISO fil du vill spela.
                        Se till att du kör Fw 2.70+

Skall inte vara svårare än så
                        Finns gott om guider om man använder "Sök" funktionen
                        T om. en helt egen låst tråd om ämnet
                        / Pendragon

Comment

halloj! varför försvinner sparningarna efter ett tag. lite tråkigt med ett spel man jusst laddat ner och typ hunnit klara ganske mycke och s försvinner allt :´(går det att fixa??

Comment

halloj! varför försvinner sparningarna efter ett tag. lite tråkigt med ett spel man jusst laddat ner och typ hunnit klara ganske mycke och s försvinner allt :´(går det att fixa??
                            Ehrmm, kan det vara så att ditt minneskot är korrupt eller att du byter dem.
                            ??
                            / Pendragon

Comment

asså det står antingen corruped data eller så bara frågar spelot om man vill göra en sparning. och ja la in några simpsons avsnitt och när ja skulle ta bort stog det går inte ta bort... "katalogen är tom"???? så nu kan har ja typ sådär 200-300 mb som ja inte kan ha nåt på.

Comment

va händer om man formaterar minnes kortet. snälla hjälp. hatar när det inte funkar.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X