Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Jag har ju batteriet som är lika tjockt och måste bara säga att PSPn blir bra mycket skönare att hålla. Jag kommer köpa hddn inte bara för dom 4 giggen utan att få likadant på andra sidan...
Oki, nu blev det mer intressant...
Undra ifall man kan komma förbi psxcare och klämma på produkten...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ute i världen tar dom $199 men vi har högre moms osv. så min gissning är att närmare 2000:- kommer vara ett intruduktionspris. Min PSP Value pack köpte ja gför 1800:- i USA i början på Januari. Här kostade den 2500:- när den släpptes...
Men den som lever får se...
Men om man bara vill ha hårddisken och inte extra batteriet då? Då borde det väl bli billigare? Iof så är det fortfarande billigare än ett ms duo på 2 gig. Men nackdelen är ju som sagt att psp'n blir litet större.
Jag har både frågat Hansi och mailat diverse online shoppar i världen men ingen har sagt att det går att köpa disken löst. Fått några svar att man bara kan köpa den ihop med allt annat i paketet...
Comment