Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Officiella Undiluted Platinum tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av stvikt Visa Inlägg
    Jag har monterat ett UP chip i grabbens psp, allt ser ut att fungera, tankade ur PSPns firware och flashade in det på chippet bara för att se att allt fungerade! Nu till problemet, jag hittar inget 1.5 firmware att flasha in!!! Alla jag hittar är oftast bara uppgraderingar eller nedgraderingar! Är mycket tacksam för info eller ett litet mail på ca,30mb
    Jag såg ett paket med USA firmwares på en Tracker senast i morse som innehöll 1.50-2.81.

*Mummlar litetyst att det var en välkänd Svensk tracker som har ett piratskepp som logotyp*

*ler brett utan att förtälja allt.*
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Ahaa, du menar dom som fick ta timeout för ett tag sedan, skall kolla där, tack för tipset!

Comment

Hallå, har ni U.P. med Epsilon Bios 1.1 nu eller???

Comment

Japp, men det suger lite för Epsilon klarar fortfarande inte alla spel som dewhook klarar!

Comment

vad ska man göra då da? min version är 2.80..kinda sucks huh?
            aja får väl vänta till d kommer nåt bättre o_O

Comment

Original inlägg av oneloco Visa Inlägg
              vad ska man göra då da? min version är 2.80..kinda sucks huh?
              aja får väl vänta till d kommer nåt bättre o_O
              Booster har ju revvat 3.01
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                Booster har ju revvat 3.01
                Det hjälper väl inte då man inte kan nergradera sig från högre än 2.71 och därför inte kan köra specialgrejorna...
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                  Det hjälper väl inte då man inte kan nergradera sig från högre än 2.71 och därför inte kan köra specialgrejorna...
                  Nej men emulera i Devhook går finfint seddu
                  / Pendragon

Comment

Vad menar du? Kan man köra dewhook på en 2.80 firmware och sedan starta spel från minneskortet?

Comment

Original inlägg av stvikt Visa Inlägg
                      Vad menar du? Kan man köra dewhook på en 2.80 firmware och sedan starta spel från minneskortet?
                      Denhär tråden behandlar Modcippet som möjliggör att man kan starta en anna nbios med en annan firmware.

Startar man då en bios med 1.50 kan man emulera andra firmwares från den.
                      Just nu har Booster knäckt 3.01 firmwaren så man kan lägga in den i sin "Devhook" t.ex.

Så ja i praktiken kan man starta spel på en 2.80 eller högre maskin om man har ett modcip installerat som möjliggör boot från annan bios som kör 1.50 för att sedan starta Devhook och sen emulera fw 2.71 eller högre. ( Senaste knäckta till dagens datum är 3.01 )
                      / Pendragon

Comment

http://pspupdates.qj.net/Epsilon-BIO...g/49/aid/59593

om jag chippar min psp får jag då med Epsilon BIOS som det står på den här sidan?

Comment

http://pspupdates.qj.net/Epsilon-BIO...g/49/aid/59593

om jag chippar min psp får jag då med Epsilon-BIOS-v1 som det står här?

Comment

fel tråd sorry =P

Comment

måste vara ett rent helvete att installera chippet i en psp, fullkomligt onödigt för min del

Comment

Haha samma här jag kör med vad jag har sen nöjer jag mig med det
                                Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X