Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dev Hook

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Linkus
    okej aja får la avsluta spelet varje gång jag startar pspt då ^^
    Du kan ställa in parent control på 1. Då ska den fråga innan den bootar från UMD.

Comment

Har installerat nya devhook enligt guide. Och nu står det att det är version 7,5!? Har jag på något sett uppdaterat psp'n??

Ah! Skit i de :P Bara jag som blev lite skrajj! Allt funkar utmärkt!
      Last edited by PieRat; 2006-12-29, 17:23.

Comment

Vad ska man ha för firmware ?

Har Devhook nu men skule starta ett spel och då står det så här på nfo:n

This PSX game is for the custom PSP firmware 3.02OE-B

?....vad är detta ?.

Finns det nåt nyare än 2.71 ?...antar det men behövs det på nyare spel ?
        Allt är inte så lätt säger kby71 !

Comment

Du försöker starta ett PLAYSTATION spel.

Du behöver precis som din PSP redan försöker tala om för dig CUSTOM FIRMWARE 3.02OE-B eller SENARE.

Vi installerar CUSTOM FIRMWARE 3.03 OE-B åt våra kunder nu.

Rekommenderar att du gör detsamma :-)

Så slipper du devhook.

Det hände MYCKET på PSP-fronten när alla duktiga psp hackers var lediga från sina vanliga jobb/skolor under jul och nyår!!!
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tjena alla! =)
            Jag har läst tråden men hittar inte mitt svar = ( jag kör DevHook som bara går från 0.5 till 2.7 , men fixade ett nytt spel som behövde 3.2 eller nått sånt. Måste jag uppdatera Devhook då till senare verison? Om, så kan någon snäll länka till de nyaste o pålitliga Devhook! =) Mvh Morre "psp noob"

Comment

skaffa Custom Firmware istället
              PSP 3.71 M33-2 4GB Memory Stick Pro Duo

Comment

Okay! =) Men Custom Firmware är som Devhook med samma funktion att man lägger in alla slags spel (med olika verisioner, 1.5 till 3.52) i ISO mappen?

Comment

Original inlägg av morre92 Visa Inlägg
                  Okay! =) Men Custom Firmware är som Devhook med samma funktion att man lägger in alla slags spel (med olika verisioner, 1.5 till 3.52) i ISO mappen?
                  Precis men du slipper "Ladda en isofil i konfigurationen" innan den startar, se Custom som en Orginal med möjligheter att göra mycket mer utan krångel.

Jag var lite motståndare till Custom o nu älskar jag dem
                  Jag körde länge på en 1.50 Fw innan Hansi kastade in 3.03 OE-A åt mig på båda mina PSPor o nu senast 3.52 M33 som jag uppgraderade själv till 3.52 M33-2 o sen nedgraderade till 1.50 då jag råkade radera Flash 1 som jag sen uppgraderade till 3.52 M33 sen M33-2 igen

Lite hipp happ men funkis
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jaha! Låter enormt smidigt, men en sak ja inte fattar nu, Måste man ha "3.03 OE-A" innan man fixar (uppgraderar) till "3.52 M33" ? för jag Tankade hem 3.52 M33 och la in alla saker enligt "readme" filen som följde. Men sen när jag gick in på minneskortet på pspn i spel o tryckte på iconen m33 prylen så tar de lite tid tills en ruta där de står "The game coundt be started" =( vad är felet? Måste man ha 3.03 OE-A?
                    Tacksam för svar! =)

Comment

Du glömde nog köra den där exploit installer filen man skall börja med om man ligger i 1.5
                      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                        Du glömde nog köra den där exploit installer filen man skall börja med om man ligger i 1.5
                        installer? Men när man lagt in båda mapparna (kxploitpatcher och kxploitpatcher%) i game mappen ska man installera dom eller vad? Vad ska jag göra med filerna? När jag trycker på dom så står de bara: "Arkivet är antingen i ett okänt format eller skadat" =/

tack på förhand =) /morre

Comment

Du skall lägga kxploit...mapparna i GAME och sedan köra xploiten en gång om du har firmware 1.50, sedan fungerar M33 installern.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X