Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP-skärmen fryser

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PSP-skärmen fryser

hej, jag har uppdaterat PSP:n till 3.02 OE-A, men när jag startar psp:n, och går in i GAME, och väljer memory stick, så fryser skärmen, ngn som vet hur man fixar det ?

Prova en bättre memory stick om du har någon billig piratvariant.

UPPDATERA!

Ingen här sitter och kör på någon gammal 3.02 OE-A firmware längre. Det är väl minst 3.10 OE-A' som gäller nu om inte 3.11 hunnit släppas medan jag var på lunch...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

3.10oe-a2

Comment

Den heter, som jag skrev, 3.10 OE-A' (Observera ') i system settings -> version :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jo, men du får ju inte glömma updaten ska flasha om en sådan nu precis till en kille.

Comment

'-tecken i slutet av versionen = updaterad version...

Comment

Tackar sköna ni e, men kan ni skicka ngn länk där den senaste uppdateringen finns, å en guide :P

Comment

psp

och jo grabbar, försökte uppdatera , men hur ska jag uppdatera när jag inte ens kan starta updaten, går in i memory sticket, så ska välja programmet, booh, skärmen fryser....

Comment

firmwares kan man googla efter och installationen är samma som alla andra custom firmwares väl?

och om det fryser när du försöker få tillgång till din memstick, kan inte det bero på att den är pajj eller inte tycker om dig?
                  Last edited by Turbis; 2007-02-09, 23:22.
                  Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

hehe jo, det är därför jag frågar efter en lösning :P, ngn som har

Comment

Har du testat med ett annat minneskort..?

Comment

Haha, nej, jag bajsar inte ut pengar, så jag får nöja mig med en 2 gb, :P

Comment

Du har väl kvar ditt 32 mb kort???
                          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Är inte säker, vadåra?

Comment

Sätt i det gamla kortet och lägg över en låt på den... Starta låten på psp'n och om det funkar så kan vi vara säkra på att ditt 2 gigs kort förmodligen är pajj

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X