hej, jag har uppdaterat PSP:n till 3.02 OE-A, men när jag startar psp:n, och går in i GAME, och väljer memory stick, så fryser skärmen, ngn som vet hur man fixar det ?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
PSP-skärmen fryser
Collapse
X
-
Prova en bättre memory stick om du har någon billig piratvariant.
UPPDATERA!
Ingen här sitter och kör på någon gammal 3.02 OE-A firmware längre. Det är väl minst 3.10 OE-A' som gäller nu om inte 3.11 hunnit släppas medan jag var på lunch...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Den heter, som jag skrev, 3.10 OE-A' (Observera ') i system settings -> version :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
'-tecken i slutet av versionen = updaterad version...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
firmwares kan man googla efter och installationen är samma som alla andra custom firmwares väl?
och om det fryser när du försöker få tillgång till din memstick, kan inte det bero på att den är pajj eller inte tycker om dig?
Last edited by Turbis; 2007-02-09, 23:22.Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
Comment
-
Du har väl kvar ditt 32 mb kort???Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment

Comment