Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ingen chans att spela iso utan umd skiva ??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
    Turbis: går inte. om du var blöand dom första i europa (800 000) tror jag. då fick du den gratis. tror dom skickade den från UK.

www.yourpsp.com
    Fick min sista förr förra månaden o jag garanterar att jag inte hamnade bland de 800 000 första iaf eller så gillar de bara mig .
    Hade dock velat se en bättre film än SM2 :/
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Ska ringa dem nu...
      Playstation 3 60gb (PAL)
      XBOX +Duo-X2 +120GB
      GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
      Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
      DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
        Fick min sista förr förra månaden o jag garanterar att jag inte hamnade bland de 800 000 första iaf eller så gillar de bara mig .
        Hade dock velat se en bättre film än SM2 :/
        Gratis är gott även om det är bittert
        Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

låter fint, jag var iaf bland dom 800 000 första så

Comment

Ge mig Porto+Adress så skickar jag min Spiderman 2 direkt ... Snacka om värdelös film ... Den ligger ändå bara i ett skåp och luktar illa
            Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Haha jo möjligtvis men det kan ju vara kul att åtminstone fylla på med lite UMD disketter så inte folk börjar känna doften av mitt "pirat" liv
              Plus att jag har ett tvångs beroende av samling :/

/edit/

Jag väntar på paketet som dom lovat, men om jag inte får det så tar jag gärna emot din om du inte vill ha den Begga
              Last edited by Turbis; 2007-02-21, 02:57.

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
                Haha jo möjligtvis men det kan ju vara kul att åtminstone fylla på med lite UMD disketter så inte folk börjar känna doften av mitt "pirat" liv
                Plus att jag har ett tvångs beroende av samling :/

/edit/

Jag väntar på paketet som dom lovat, men om jag inte får det så tar jag gärna emot din om du inte vill ha den Begga
                Pirat som i "Piratbyxor, romkagge o ett Arrrr Gharrrr + att du luktar ialla :P"
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                  Pirat som i "Piratbyxor, romkagge o ett Arrrr Gharrrr + att du luktar ialla :P"
                  Hmm... Njaeee inte riktigt

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
                    Hmm... Njaeee inte riktigt
                    Joo men så är det nog + att begga har de snyggaste piratbyxorna på hela Forumet *Tittar upp på Beggas Avatar o ler lite
                    / Pendragon

Comment

Inga perversa inlägg om min flickvän tack ..... höhöhö!!!
                      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                        Inga perversa inlägg om min flickvän tack ..... höhöhö!!!
                        *skratt* Som jag alltid säger, det är bra med visioner iallafall
                        Jag trodde det var din röv ju Begga

Varför ha en bild om den inte föreställer ensjälv
                        / Pendragon

Comment

Hahaha Sant

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X