Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem efter flashning 1.50->3.10OE-A

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kan man härleda mina problem till något speciellt såsom piratkort eller är det bara otur jag haft med 2st psp'er ? Har formaterat stickorna före varje flashning samt dubbelkollat att jag följt guiderna extremt noga både före och efter flashning. Har kollat flera guider och kan inte se att jag gjort något fel.
    Vad säger ni? Piratkort och/eller otur?
    jap PSP (White) 1.50 ->3.10 OE (semibrickad)->1.50->3.40 OE -> 3.90 M33-3
    2x 2GB Sony pirat, 1x 1GB Sony, 512MB Sandisk

Comment

Original inlägg av Frenzy Visa Inlägg
      Kan man härleda mina problem till något speciellt såsom piratkort eller är det bara otur jag haft med 2st psp'er ? Har formaterat stickorna före varje flashning samt dubbelkollat att jag följt guiderna extremt noga både före och efter flashning. Har kollat flera guider och kan inte se att jag gjort något fel.
      Vad säger ni? Piratkort och/eller otur?
      Piratkort SUGER APA!
      Varför snåla då man ändå har en billigare framtid famför sig med en Custom.
      Jag har aldrig förstått mig på snåla människor och deras problem då det börjar strula *skratt*

Hellre lägga en hundralapp extra o få kvalitet än en hundralapp mindre o magsår
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
        Piratkort SUGER APA!
        Varför snåla då man ändå har en billigare framtid famför sig med en Custom.
        Jag har aldrig förstått mig på snåla människor och deras problem då det börjar strula *skratt*

Hellre lägga en hundralapp extra o få kvalitet än en hundralapp mindre o magsår
        Har också börjat förstå detta. Det har ju iofs varit en dyrköpt läxa.
        jap PSP (White) 1.50 ->3.10 OE (semibrickad)->1.50->3.40 OE -> 3.90 M33-3
        2x 2GB Sony pirat, 1x 1GB Sony, 512MB Sandisk

Comment

Original inlägg av Frenzy Visa Inlägg
          Har också börjat förstå detta. Det har ju iofs varit en dyrköpt läxa.
          Ajjj Ajj Ajj, Jag lider med dig.
          Kika Netsuperstore.se de har billiga 4Gb Sandiskkort Ultra 2, Jag köpte min sista för 795 kr har jag för mig
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X