Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HJÄLP...nedgradering

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Det står i bruksanvisningen till PSP att det är helt normalt med enstaka döda pixlar på lcdskärmar och att dessa inte täcks av produktens garanti. Det är sällan jag sett någon riktigt störande pixel, men det är inte helt ovanligt att man ser någon ute i kanten eller någon som fastnat i t.ex. blått eller rött och inte ens syns om man inte letar efter den.
    Jag ser nog detta som en service jag med, tänk dig själv om en stormarknad skulle sitta och öppna alla sina PSPor som levererats o sen uppgraderat dem så man inte kan köra hemkok på dem villken tid det skulle ta, men då skulle det nog inte säljas PSP enheter med döda pixlar och de skulle nog inte sälja så många PSPor om de uppgraderat med officiell firmware heller

Så tillvalet i shoppen ser jag som en väldigt trevlig service och en garanti för dig att den inte skulle "råka" vara begåvad med trötta pixlar..

Tillval:
    [x] 2 veckors 100% pixelgaranti (+250:-)
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jag är rätt säker på att man på de flesta ställen kan få sin psp utbytt mot en ny om den skulle ha en död pixel.... typ om du köper den i en butik som finns nära.... köper man en psp så ska den vara fel fri......... jaja

Comment

Original inlägg av Ironclaw Visa Inlägg
        Jag är rätt säker på att man på de flesta ställen kan få sin psp utbytt mot en ny om den skulle ha en död pixel.... typ om du köper den i en butik som finns nära.... köper man en psp så ska den vara fel fri......... jaja
        Sonys pixelgaranti "förutom no dead pixelgarantin på deras stora LCD TV-apparater för en 15.000 kr" är som många andra tillverkares.
        Minst 5.St döda pixlar inom området av en femkrona.

Din PSPs skärm är ju lite liten så en femkrona på den täcker ett rätt stort område. Detta tycker Sony och andra tillverkare är normalt.

Det kostar ju en slant att göra dessa skärmar o att göra en 100% felfri skulle kosta ännu mer.

Så som jag skrev tidigare att PSXCare är snälla o kollar din PSP som de har på sitt lager "Redan inköpt" och skickar till dig med en garanti på att alla pixlar är lyckliga är ju en supertrevlig service de själva tagit på sig.

Vad tror du själv händer med PSPor eller LCD skärmar/Tv apparater som har en död pixel, att de kasseras eller ?? Ett enormt slöseri säger jag.
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X