Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP JigKick! - Bricka upp ditt PSP!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

haha

De va juh synd
    E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig

Nån som vill skänka mig en ps3?

Comment

En fråga som kanske hansi kan svara på

Hur laddar man sitt Pandora/JigKick batteri, den går ju inte att använda som ett vanligt batteri längre men tar den laddning normalt ?

Mitt batteri som jag gjorde lär få ligga tills en polare behöver hjälp med sin PSP o under den tiden lär den ha laddat ur sig ganska rejält *s*
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

@ Pendragon:
        Det är bara att sätta i laddaren, sätta på PSP:et, och sen sätta i JigKick batteriet. Så laddar den
        Fast du kan ej stänga av eller sätta PSP:t i SleepMode.
        PSPLife.se - Community för oss med PSP!
        All hjälp du behöver

Comment

Original inlägg av Aonike Visa Inlägg
          @ Pendragon:
          Det är bara att sätta i laddaren, sätta på PSP:et, och sen sätta i JigKick batteriet. Så laddar den
          Fast du kan ej stänga av eller sätta PSP:t i SleepMode.
          Gott
          räcker med att man stänger av skärmen genom att hålla ned knappen till vänster om noten nedtryckt ett tag tills skärmen slocknar
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

hej

Hallon, jag undrar om psp som inte var brickat som man andvände till menory och battery "converter" inte tar skada om man gör som det står i beskrivningen.
            jag har ett "brickat" psp som jag skulle vilja tästa detta på.

Tack för svar...

Comment

Original inlägg av dxw Visa Inlägg
              Hallon, jag undrar om psp som inte var brickat som man andvände till menory och battery "converter" inte tar skada om man gör som det står i beskrivningen.
              jag har ett "brickat" psp som jag skulle vilja tästa detta på.

Tack för svar...
              tuta o kör
              / Pendragon

Comment

B
                U
                M
                P

Denna tråden är för bra för att glömmas
                Skulle vara bra om denna klistras, för många frågar efter pandora utan att söka
                Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X