Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Hur laddar man sitt Pandora/JigKick batteri, den går ju inte att använda som ett vanligt batteri längre men tar den laddning normalt ?
Mitt batteri som jag gjorde lär få ligga tills en polare behöver hjälp med sin PSP o under den tiden lär den ha laddat ur sig ganska rejält *s*
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
@ Pendragon:
Det är bara att sätta i laddaren, sätta på PSP:et, och sen sätta i JigKick batteriet. Så laddar den
Fast du kan ej stänga av eller sätta PSP:t i SleepMode.
PSPLife.se - Community för oss med PSP!
All hjälp du behöver
@ Pendragon:
Det är bara att sätta i laddaren, sätta på PSP:et, och sen sätta i JigKick batteriet. Så laddar den
Fast du kan ej stänga av eller sätta PSP:t i SleepMode.
Gott
räcker med att man stänger av skärmen genom att hålla ned knappen till vänster om noten nedtryckt ett tag tills skärmen slocknar
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Hallon, jag undrar om psp som inte var brickat som man andvände till menory och battery "converter" inte tar skada om man gör som det står i beskrivningen.
jag har ett "brickat" psp som jag skulle vilja tästa detta på.
Hallon, jag undrar om psp som inte var brickat som man andvände till menory och battery "converter" inte tar skada om man gör som det står i beskrivningen.
jag har ett "brickat" psp som jag skulle vilja tästa detta på.
Tack för svar...
tuta o kör
/ Pendragon
Comment