Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP Slim släpps tydligen den Femte (5) September

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av g64 Visa Inlägg
    Jag har fått min psp slim hämtade den för nån timme sen prövar snart lite nytt :P
    Posta gärna allt du provar.
    Du kan skapa en ny tråd då som vi kan leka i
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Tja folket jag har lekt nu lite och det mesta är GRYMT haha det är bra upplösning på tv osv fick just ett mail från ett forum och läste att man lyckats hacka flash 0 så det är inte så mycket kvar tills psp slim knäcks då blire gameee

Comment

Original inlägg av g64 Visa Inlägg
        Tja folket jag har lekt nu lite och det mesta är GRYMT haha det är bra upplösning på tv osv fick just ett mail från ett forum och läste att man lyckats hacka flash 0 så det är inte så mycket kvar tills psp slim knäcks då blire gameee
        Vad använder du för video-kabel och vart finns den att få tag på?

Comment

Original inlägg av BiG- Visa Inlägg
          Vad använder du för video-kabel och vart finns den att få tag på?
          det är inget speciellt med video ut kabeln det är en vanlig scart eller komponent kabel jag har en "scart" som jag brukar koppla ihop tvn och datorn med fast däremot läste jag på nätet att det ska finnas kablar som är anpassat för pspn only men vet inte

Comment

Ok, men vart får man tag på en kabel som passar i video-out på psp? Känner inte igen "kontakten" men det kanske är nån sorts standard?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X