Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

psp emus

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Först tankar du hem denna
    http://www.psp-hacks.com/file/1210 <- Custom firmwaret som du ska använda.
    LÄS NOGA IGENOM "readme.en" FILEN ANNARS FISER VI PÅ DIG. (Högerklicka på den och välj Öppna och öppna den med notepad.
    -----------------------------------
    Efter det så tankar du hem dessa två
    http://www.psp-hacks.com/file/1209 <- Den officiella firmware 3.52. I den finns en .pbp fil som du döper om till 340.pbp

http://www.psp-hacks.com/file/4 <- Den officiella firmware 1.50. I den finns en .pbp fil som duu döper om till 150.pbp
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

tack! några följd frågor så klart....hehe
      "1 - If you are under official 1.50 PSP firmware, copy kxploitpatcher and kxploitpatcher% folders from "1.50only/" of this download to your "ms0:/PSP/GAME/" and use it." med use it antar jag att han menar att jag måste ploppa i minnes kortet i pspn o så att säga köra den från minneskortet?

2. antar att du skrev fel på ena .pbp omdöpningen
      "Download official 3.52 eboot, rename it to 352.pbp"
      skrev han?
      o du skrev
      340.pbp
      vad gäller ?

riktigt hyvens av dig att du hjälper mig , ska försöka att inte misslyckas haha

Comment

Ops skrev fel jag menade 352.pbp :P
        Allt ska köras från GAME150 mappen

Comment

bra att du sa det. för ja kopierade precis in kxploit mapparna i game foldern. stod inget om game150.
          med use it , antar jag att han menar att jag ska köra det på pspn innan jag går vidare till steg 2 o fixar med m33

Comment

Jo men det är en notis för de som använder fw 1.50.
            Men du använder ju 3.40 oe så den är inte avsedd till dig :P

Comment

haha asså....förlåt om jag e trög. nu är jag lite förvirrad. e väl mest skraj för att göra fel antar jag. är inte så dum i huvudet egentligen.
              hur skall jag göra
              ska jag köra allt i
              psp/game mappen el psp/game150 ?

Comment

Du ploppar in mappen M33CREATOR i [ms]/psp/GAME150.
                Sedan kör du m33creatorn genom psp'n precis som du startar en emulator.

Comment

okej nu håller jag på o uppdaterar den. är det något annat jag bör göra efter det här ?
                  allt är klart nu! hehe var inte så svårt var mest rädd för att fucka upp min psp hehe man vill vara säker på vad man gör o det var inte jag direkt......
                  ni ska ha stort tack för all hjälp det var verkligen snällt av er.
                  finns det mer updates som man behöver ladda ner o fixa med ?
                  bör jag formatera minnes kortet ?
                  Last edited by psycho_mike; 2007-09-14, 23:19.

Comment

Kolla först så allt gick rätt till genom att gå in på Settings -> System settings -> System information.
                    Om det står "System software 3.52 m33" så är allt rätt och då kan du formatera minneskortet

Comment

japp redan gjort. det står skrivet alltså är det sant!. tack för all hjälp!
                      nu återstår det o se om jag kan få igång snes emulatorn hehe återkommer om det strular.
                      fett med restekpah til dig!

Comment

Yepps :P *Håller tummarna*

Comment

allt funkar!

snes emulatorn funkar asbra...
                          big thanks to yaaaa! uuu da määän hähä

Comment

Original inlägg av psycho_mike Visa Inlägg
                            snes emulatorn funkar asbra...
                            big thanks to yaaaa! uuu da määän hähä
                            Tur att vi har en clown som kunde ta i medans jag lämnade kontoret o sysslade med annat som tvättstugan
                            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                              Tur att vi har en clown som kunde ta i medans jag lämnade kontoret o sysslade med annat som tvättstugan
                              Undanflykter

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X