förresten, dom (tillverkarna) är de nåt hackerteam?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Homebrew frågor (PROBLEM)
Collapse
X
-
Har jag fyra gånger så roligt eftersom jag har fyra orginal Super Metroid då alltsåOriginal inlägg av Turbis Visa InläggSkaffa metroid till snes istället :P Orginalen är alltid roligast
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Nejdå, de som gör emulatorer är programmerare.Original inlägg av Bajen13 Visa Inläggförresten, dom (tillverkarna) är de nåt hackerteam?
Hackers är såna som gör t.ex. custom firmwares, som team m33, fär såna saker är olagliga och går emot licenser och användar avtal
Hehe jag håller mig till mitt orginal super nintendo med supermario worldOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggHar jag fyra gånger så roligt eftersom jag har fyra orginal Super Metroid då alltså

Hade faktiskt ett orginal 8-bitars med super mario bros 1:an en gång i tiden
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
Comment
-
Hackare (engelska hacker, ursprungligen ?person som tillverkar möbler med yxa?).Original inlägg av Turbis Visa InläggNejdå, de som gör emulatorer är programmerare.
Hackers är såna som gör t.ex. custom firmwares, som team m33, fär såna saker är olagliga och går emot licenser och användar avtal
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hacker
Tja jag har en nyrestaurerad Nes 8-bit med ny connector och regionsswitch på baksidan du kan få köpa med Super Mario av mig om du känner för detOriginal inlägg av Turbis Visa InläggHehe jag håller mig till mitt orginal super nintendo med supermario world
Hade faktiskt ett orginal 8-bitars med super mario bros 1:an en gång i tiden
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
Haha nej tack :P Risken är ju att man fastnar i nostalgi tripparnas världOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggHackare (engelska hacker, ursprungligen ?person som tillverkar möbler med yxa?).
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hacker
Tja jag har en nyrestaurerad Nes 8-bit med ny connector och regionsswitch på baksidan du kan få köpa med Super Mario av mig om du känner för det
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
Comment
-
Too late for me, testade två Nes enheter som eventuellt skulle säljas o jag fastnade i Supermario träsket igenOriginal inlägg av Turbis Visa InläggHaha nej tack :P Risken är ju att man fastnar i nostalgi tripparnas värld
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment

Comment