Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ipod videos till psp?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ipod videos till psp?

tjena folket jag vet inte om den här frågan har pratats tidigare jag har sökt lite men kom inte fram till mycket men men, undrar då jag har laddat ner ett par videos fast de är för ipod fungerar dem på pspn utan att konvertera de är ju i mp4 jag har dock inte fått det att fungera?

Du kan ju testa om du redan har filmerna Det är ju inte som om du brickar psp'n för att du testar

Vissa saker är bara onödiga att fråga
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Det ska fungera. Vad heter filerna och vilken firmware har du?
      PSPLife.se - Community för oss med PSP!
      All hjälp du behöver

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
        Du kan ju testa om du redan har filmerna Det är ju inte som om du brickar psp'n för att du testar

Vissa saker är bara onödiga att fråga
        Haha jo det är sant såklart jag har redan prövat:P och det fungerar inte just därför jag frågar om det ska gå så jag inte kämpar i onödan:P

Comment

Original inlägg av Aonike Visa Inlägg
          Det ska fungera. Vad heter filerna och vilken firmware har du?
          okaj får nämligen inte det att fungera jag lägger in dem i psp:n 100mnv01
          och ändrar fil namnet till exempel m4v2002
          men fortfarande fungerar det inte det är ju en mp4 fil så man tycker att det ska gå

jag har 3.40 oea

Comment

Original inlägg av Mevvan Visa Inlägg
            okaj får nämligen inte det att fungera jag lägger in dem i psp:n 100mnv01
            och ändrar fil namnet till exempel m4v2002
            men fortfarande fungerar det inte det är ju en mp4 fil så man tycker att det ska gå

jag har 3.40 oea
            Formatera minneskortet, lägg filerna i VIDEO mappen i rooten o titta.
            Funkar inte det uppgradera till Cursom 3.52 M33-4, formatera kortet o prova igen.
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
              Formatera minneskortet, lägg filerna i VIDEO mappen i rooten o titta.
              Funkar inte det uppgradera till Cursom 3.52 M33-4, formatera kortet o prova igen.

testat det här med att formatera kortet och lägga in filerna i video men nopp fungerar inte däremot fungerade det med annan video som är konverterad till psp då.. kan det vara något speciellt??

Comment

Original inlägg av Mevvan Visa Inlägg
                testat det här med att formatera kortet och lägga in filerna i video men nopp fungerar inte däremot fungerade det med annan video som är konverterad till psp då.. kan det vara något speciellt??
                Är videos komprimerade med Div-x eller liknande codecs måste de dekomprimeras och konverteras till .mp4 format innan en PSP kan spela upp dem.

En PSP med eller utan custom Fw klarar bara .mp4 och .avi "har jag för mig" men inte Div-X eller X-vid komprimerade.
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Xilisoft fixar biffen, sök på google efter den

Comment

tack för alla tips får testa mig fram lite ska nog gå att lösa

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X