tjena folket jag vet inte om den här frågan har pratats tidigare jag har sökt lite men kom inte fram till mycket men men, undrar då jag har laddat ner ett par videos fast de är för ipod fungerar dem på pspn utan att konvertera de är ju i mp4 jag har dock inte fått det att fungera?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ipod videos till psp?
Collapse
X
-
Haha jo det är sant såklart jag har redan prövat:P och det fungerar inte just därför jag frågar om det ska gå så jag inte kämpar i onödan:POriginal inlägg av Turbis Visa InläggDu kan ju testa om du redan har filmerna
Det är ju inte som om du brickar psp'n för att du testar 
Vissa saker är bara onödiga att fråga
- Citat
- Flag
Comment
-
okaj får nämligen inte det att fungera jag lägger in dem i psp:n 100mnv01Original inlägg av Aonike Visa InläggDet ska fungera. Vad heter filerna och vilken firmware har du?
och ändrar fil namnet till exempel m4v2002
men fortfarande fungerar det inte det är ju en mp4 fil så man tycker att det ska gå
jag har 3.40 oea
- Citat
- Flag
Comment
-
Formatera minneskortet, lägg filerna i VIDEO mappen i rooten o titta.Original inlägg av Mevvan Visa Inläggokaj får nämligen inte det att fungera jag lägger in dem i psp:n 100mnv01
och ändrar fil namnet till exempel m4v2002
men fortfarande fungerar det inte det är ju en mp4 fil så man tycker att det ska gå
jag har 3.40 oea
Funkar inte det uppgradera till Cursom 3.52 M33-4, formatera kortet o prova igen./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Pendragon Visa InläggFormatera minneskortet, lägg filerna i VIDEO mappen i rooten o titta.
Funkar inte det uppgradera till Cursom 3.52 M33-4, formatera kortet o prova igen.
testat det här med att formatera kortet och lägga in filerna i video men nopp fungerar inte däremot fungerade det med annan video som är konverterad till psp då.. kan det vara något speciellt??
- Citat
- Flag
Comment
-
Är videos komprimerade med Div-x eller liknande codecs måste de dekomprimeras och konverteras till .mp4 format innan en PSP kan spela upp dem.Original inlägg av Mevvan Visa Inläggtestat det här med att formatera kortet och lägga in filerna i video men nopp fungerar inte däremot fungerade det med annan video som är konverterad till psp då.. kan det vara något speciellt??
En PSP med eller utan custom Fw klarar bara .mp4 och .avi "har jag för mig" men inte Div-X eller X-vid komprimerade./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment