Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Helt färsk på psp. Behöver lite hjälp!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jao, readme är bättre än google :-)
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Gick inte för mig

Jag fick "File Corrupted" redan i Steg 1 bara ena filen gick att starta av 2 direkt i PSP n under games. jag kopierade bägge 2 i mappen Game på PSP n

Comment

Du kan ju testa den här, den brukar vara mycket enkel att använda för alla nybörjare

http://www.psp-hacks.com/file/1215

Dock uppgraderar det här programmet bara till 3.52 M33-2 så när du är färdig med det kan du formatera minneskortet och lägga in M33 update 4

Comment

Eller förresten var den ena filen korrupt men den andra körde du felfritt (kxploit permanent patcher?) i såna fall gick det helt som det skulle

Comment

Hej jag har tankat ner ditt program, jag har formatterat om minneskortet ett antal gånger, det känns som att jag har gjort fel nånstans, vet inte vart jag ska börja nu. det står i min PSP att jag har version 7.50 jag har kopierat tillbacka filerna som jag fick när jag nedgraderade min PSP hos PSX care, med devhook osv. men den verkar inte byta version till 1.50 jag vet inte riktigt vad jag har gjort för fel. Sorry jag känner mig väldigt klumpig.

Comment

Om du har Fw 1.50 måste du köra kxploit permanent patcher först sen uppgradera, kxploit permanent patcher får du med i upgradepaketet av Custom FW 3.52 som du fick länk till ovan

1. Formatera ditt minneskort i din PSP
              2. Kör programmet
              3. Kör kxploit permanent patcher från GAME menyn
              4. Kör Upgraden
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jag ska testa igen i kväll Pendragon, men vad menar du med Punkt 2 ?
                "kör" programmet? vilket program?
                Mvh

Comment

Pendragon, det jag har försökt göra nu är att återgå till samma PSP som jag fick efter modifieringen med devhook till 1.50 för att börja om om man säger så men det står 7.50 under settings, fast jag har kopierat alla filer jag fick med när jag gjorde det hos PSX detta är typ 2 år sedan

Comment

Original inlägg av Love_PSP Visa Inlägg
                    Jag ska testa igen i kväll Pendragon, men vad menar du med Punkt 2 ?
                    "kör" programmet? vilket program?
                    Mvh
                    Kör Installationen http://www.psp-hacks.com/file/1215
                    Den borde gå igenom alla steg.
                    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Jar har installerat det pgrmet, men jag har ju inte version 1.50 nu det står ju 7.50 så när jag klickade på GO så hände det faktist ingenting. Jag vet ju inte hur programmet skall bete sig heller. Darför vill jag tillbacka till 1.50...det hela verkar invecklat. Jag trodde jag hade gjort fel när jag fick en "file corrupt" första gången när jag skulle följa steg per steg instruktion ifrån Tubis, darför avbröt jag det hela.

Comment

Original inlägg av Love_PSP Visa Inlägg
                        Jar har installerat det pgrmet, men jag har ju inte version 1.50 nu det står ju 7.50 så när jag klickade på GO så hände det faktist ingenting. Jag vet ju inte hur programmet skall bete sig heller. Darför vill jag tillbacka till 1.50...det hela verkar invecklat. Jag trodde jag hade gjort fel när jag fick en "file corrupt" första gången när jag skulle följa steg per steg instruktion ifrån Tubis, darför avbröt jag det hela.
                        7.50 verkar lite galet, 3.xx är det som är det senaste från Sony någon 7.xx existerar itne såvida folk inte spelat dig ett spratt
                        / Pendragon

Comment

När började det stå 7.50? är du säker på att du inte tar fel på ettor och sjuor??

jag testade att söka lite gran på google, verkar som att det finns nån som har haft liknande problem, dock var det endast tyska och spanska forumen var på..

Comment

Detta papper fick jag från PSX CARE: (för mig är det kinesiska, men där står det om 7.50) PSP med firmware version 1.5 och DEVHOOK

Din PSP är försedd med firmware version 1.5 samt bl.a. devhook.

Du skall ALDRIG uppdatera din PSP till högre firmware än version 1.5 även om t.ex. något spel tjatar om det vid uppstart. Undvik även funktionen ?Network update?.

För att undvika uppdateringar har vi kört ett program ?sxt version changer? som ändrat versionsnumret till 7.5. Detta gör att spel som normalt visar information om att en uppdatering krävs istället kommer visa ett kryptiskt felmeddelande. Detta är normalt.

Du har fått med version changer på ditt minneskort så att du kan ändra tillbaka versionsnumret till 1.5 om du mot förmodan hittar någon anledning att göra det. Men gör du det och därefter accepterar en uppdatering så måste du lämna in din PSP för nergradering igen. Vi kan just nu nergradera från maximalt firmware version 2.6. Lägger du in t.ex. 2.71, 2.80 eller ännu senare så kan vi inte nergradera igen.

Comment

Jag har hittat "version changer" och lyckats återställa PSP n till 1.50 jag har kopierat nu och lagt i GAME enligt STEG 1 Lägga över kxploitpatcher och kxploitpatcher% (dom liger i mappen "1.50 only") till din PSP's Game

Men när jag startar ena Kxploitpatcher så får jag meddelande : "this application doesn´t apply to this Firmware" och sen tillbaka till PSP n meny.
                              (andra Kxploitpatcher är Corrupted)...

Nu är jag tillbaka till ruta 1 igen

ANGÅENDE Kör Installationen http://www.psp-hacks.com/file/1215

jag vet inte hur detta pgrm fungerar, jag har den i datorn och packat upp men sen vet jag inte hur man går igång den. det finns inga hjälpfiler.

Comment

Hej alla!

Har ett problem får det inte att funka lägger över kxploitpatcher kxploitpatcher% i psp/game och ska köra dom från mem-kortet men det står The game could not be started. (8002014C) i pspn. Vad gör jag för fel?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X