Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Några spel funkar inte...?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Några spel funkar inte...?

Jag har nedgraderat min psp till 3.71 m33-2 och jag kan spela några spel...men jag skaffade nyss t.ex simpsons the game och Final fantasy crisis core, men kan inte spela de. Jag lägger spelen i ISO mappen i Pspn men när jag kollar i pspn så står det There are no games.

Då har du lagt fel filer i fel mapp.

Exempel:

\ISO\MITTSPEL.ISO
    \ISO\ANNATSPEL.ISO
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      Då har du lagt fel filer i fel mapp.

Exempel:

\ISO\MITTSPEL.ISO
      \ISO\ANNATSPEL.ISO
      Nej... jag har gjort som man tidigare sagt till mig, lagt mitt spel som är en cso fil med mer än 500 mb i ISO mappen.

Comment

Hade du gjort det så hade spelen kommit upp :-)

Dra ur och sätt i minneskortet ett par gånger ifall det inte fått ordentlig kontakt.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har gjort det minst 20 gånger nu och det står samma sak. Jag förstår inte lixom, jag har gjort som du sa, jag har lagt i andra spel och det hittar de direkt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X