Jag har nedgraderat min psp till 3.71 m33-2 och jag kan spela några spel...men jag skaffade nyss t.ex simpsons the game och Final fantasy crisis core, men kan inte spela de. Jag lägger spelen i ISO mappen i Pspn men när jag kollar i pspn så står det There are no games.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Några spel funkar inte...?
Collapse
X
-
Då har du lagt fel filer i fel mapp.
Exempel:
\ISO\MITTSPEL.ISO
\ISO\ANNATSPEL.ISOLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Nej... jag har gjort som man tidigare sagt till mig, lagt mitt spel som är en cso fil med mer än 500 mb i ISO mappen.Original inlägg av Hansi Visa InläggDå har du lagt fel filer i fel mapp.
Exempel:
\ISO\MITTSPEL.ISO
\ISO\ANNATSPEL.ISO
- Citat
- Flag
Comment
-
Hade du gjort det så hade spelen kommit upp :-)
Dra ur och sätt i minneskortet ett par gånger ifall det inte fått ordentlig kontakt.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment