Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Vi brukar aktivera "m33 umd emulation" så man slipper UMD skiva
Tryck på select, eventuellt följt av X om inte menyn kommer upp direkt, där kan du ändra umd emulation mode.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
undrar bara vilken är bätrre fw 3.72-HX1 eller fw 3.71 M33???
Har inte sett "3.72-HX1" på PSP-Hacks.com så den skulle jag nog inte ens vilja prova
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
undrar bara vilken är bätrre fw 3.72-HX1 eller fw 3.71 M33???
Om jag inte tror fel så har HX1 inte 1.5 stöd. Men sitter du på en slim spelar det ingen roll.
Rekomenderar m33 ändå före det är det ända jag använt förutom gamla OE
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Om jag inte tror fel så har HX1 inte 1.5 stöd. Men sitter du på en slim spelar det ingen roll.
Rekomenderar m33 ändå före det är det ända jag använt förutom gamla OE
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Comment