Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bättre batteri?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

3600mAh batteriet verkar suga sur getpung enligt den feedback jag fått än så länge, håll dig ifrån det, vi tar troligen bort det från sortimentet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har sony ett batteri som säljs officiellt att det är sonys till psp slim som har bättre tid än det batteri som tillkommer vid köp av psp slim?

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
        3600mAh batteriet verkar suga sur getpung enligt den feedback jag fått än så länge, håll dig ifrån det, vi tar troligen bort det från sortimentet.
        Brutalt ärligt svar. Haha!

Kan du rekommendera något annat batteri, Hansi?

Comment

Våra kunder har varit toknöjda med 2200mAh batteriet som får plats i slimen utan fula tjockluckor.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det är alltså detta batteri du menar?

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=719&xSec=103

Eller har ni fått in Sony's original som jag inte är människa att hitta?

Comment

Original inlägg av Muyfa666 Visa Inlägg
              Det är alltså detta batteri du menar?

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=719&xSec=103

Eller har ni fått in Sony's original som jag inte är människa att hitta?

Ja, det är den jag menar. Vi har även sony original men dom är på 1200mAh till slim.

Comment

Ok. Tack för informationen. Då får det nog bli ett sådant.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X