Original inlägg av kekke2000
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ska kanske köpa psp behöver svar några frågor
Collapse
X
-
Japp och roliga är att ord som kjell.co* censureras fast guider som säkerligen gör mer "skada" åt företaget får ligga kvar.Playstation 3 - Omoddat 3.55
Playstation 3 Slim - 3.41 Jailbreakad med psfmod Nexus One
Nintendo Wii - d2ckey
PSP Slim Silver - CFW 5.00 m33-6
XBOX 360 Elite (Jasper) - iXtreme 1.6
- Citat
- Flag
-
På villket sätt tänker du?Original inlägg av Begga Visa InläggVilken fruktansvärt praktisk grej ... När ni säljer den stjäl ni ju kunder från er själva
Det var länge sedan jag jobbade på PSXCare men även då sålde vi lösa modchip som folk kunde löda i sina enheter, jämför det med Modchip i dagsläge.
Och då vi moddade DVD enheter o vissa enheter gick att bygla för att få regionsfria "Pioneer 505, 606 och 707 visade vi hur man gjorde och hur man på fjärrkontrollen klickade. *Jämför med PAndora o minneskort i dag.*
Nja jag tror inte det, folk som inte vågar pilla själva får ju skicka in saker, eller de som inte orkar ( Jag lät Farbror hansi uppgradera mina PSP enheter förut då jag var för lat o han behövde få besökOriginal inlägg av kekke2000 Visa Inläggdetta forumet innehåller många guider som också stjäl kunder
, det är ju alltid kul att se honom nuförtiden fastän det inte blir lika ofta. men en valid ursäkt till att komma på besök *skratt* nu var jag nog inte så jobbig o nuförtiden sköter jag uppgraderingar själver 
Vissa saker har valts att Cencureras helt enkelt, mycket är sånt som går att hitta här redanOriginal inlägg av m0rt Visa InläggJapp och roliga är att ord som kjell.co* censureras fast guider som säkerligen gör mer "skada" åt företaget får ligga kvar.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Pendragon Visa InläggVissa saker har valts att Cencureras helt enkelt, mycket är sånt som går att hitta här redan
Har svårt att se hur Psxcare ska konkurera med Kjelle dock. Inte så att Kjell flashar PSP direkt
Playstation 3 - Omoddat 3.55
Nintendo Wii - d2ckey
- Citat
- Flag
Comment
-
Dock så kanske kjell säljer samma saker som psxcare, lite som att elgiganten skulle göra reklam för siba eller vise versa...Original inlägg av m0rt Visa InläggHar svårt att se hur Psxcare ska konkurera med Kjelle dock. Inte så att Kjell flashar PSP direkt
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Snarare något åt det hållet, minneskort, tillbehör etc.Original inlägg av Xager Visa InläggDock så kanske kjell säljer samma saker som psxcare, lite som att elgiganten skulle göra reklam för siba eller vise versa.../ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
Tur inte Sverige censurerar Norge då folk kanske vill flytta dit.Original inlägg av Pendragon Visa InläggSnarare något åt det hållet, minneskort, tillbehör etc.Playstation 3 - Omoddat 3.55
Nintendo Wii - d2ckey
- Citat
- Flag
Comment
-
Lite Offtopic där kanskeOriginal inlägg av m0rt Visa InläggTur inte Sverige censurerar Norge då folk kanske vill flytta dit.
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment
-
Häftigt :P Den har jag inte sett i shopen förutOriginal inlägg av Hansi Visa InläggVi har en produkt som enkelt gör om ditt originalbatteri till pandora/servicebatteri...och sedan tillbaka till original...med ett knapptryck bara.
Endast 350:-
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=766&xSec=97
Ett måste när jag får mitt studiebidrag
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
- Citat
- Flag
Comment
-
Då får dom väl se till o va billigare dåOriginal inlägg av Xager Visa InläggDock så kanske kjell säljer samma saker som psxcare, lite som att elgiganten skulle göra reklam för siba eller vise versa...
There is no problem that can't be solved by staring at a lake.
- Citat
- Flag
Comment
-
Inget alls!Original inlägg av Goku_93 Visa Inläggen fråga till. hur stort duo kort får man med? om man köper slim?
Skillnaden mellan Slim o gamla feta är att det inte kommit några Valuepacks eller Gigapacks på marknaden innehållande Demospel + fjärrkontroll+hörlurar och minneskort.
Men ett 32Mb kort "Valuepack" eller 1Gb kort "Giga pack" känns lite väl lite nuförtiden eller hur
4Gb kort är ju snorbilliga nuförtiden om man inte vill satsa på dyrare o snabbare o lägga en till två hundralappar till.
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment
-
Det som följer med slim psp:Original inlägg av Goku_93 Visa Inläggså det finns inget minneskort med så man kan spara sina spel filer?
Psp
Laddare
Batteri
Det som INTE följer med:
Minneskort
Putsduk
Hörlurar/fjärrkontroll
Usb sladd (ska vara mini USB)iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Nepp, men dem kan man köpa precis lite varstansOriginal inlägg av Goku_93 Visa Inläggså det finns inget minneskort med så man kan spara sina spel filer?
och Handlovsrem som ingick i Gigapacken förut ingår inte hellerOriginal inlägg av Xager Visa InläggDet som följer med slim psp:
Psp, Laddare, Batteri.
Det som INTE följer med:
Minneskort, Putsduk, Hörlurar/fjärrkontroll, Usb sladd (ska vara mini USB).
Jag fick av någon underlig anledning ingen sån *Sur* men sen använder jag aldrig sånt heller
men rätt skall vara rätt.
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment

Comment