Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya PSP Slim med v.3 moderkort

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

sorry, men syftar du på att ni inte diskuterar ang emulatorer över huvud taget eller att vi inte diskuterar det i den här tråden?btw,anl till att jag skaffa psp var att en polare hade med sig en "chippad" med snes emulator..därav mitt intresse för maskinen.ska ej prata mer ang emulatorer..men vill gärna veta koden e knäckt...

Comment

Original inlägg av @lex Visa Inlägg
      sorry, men syftar du på att ni inte diskuterar ang emulatorer över huvud taget eller att vi inte diskuterar det i den här tråden?btw,anl till att jag skaffa psp var att en polare hade med sig en "chippad" med snes emulator..därav mitt intresse för maskinen.ska ej prata mer ang emulatorer..men vill gärna veta koden e knäckt...
      Här pratar vi just nu bara om v3 moderkorten den som ingen hittat bakdörr/exploit på ännu och inte går att modifiera med alternativ mjukvara.

Gällande Emulatorer har vi massor med trådar om olika emulatorer för olika rommar etc. men för att hålla lite ordning håller vi oss oftast till Topic eller söker i forumet eller startar nya trådar om det inte kommit på tal innan.

För att ladda ned emulatorer se denna sida: http://www.psp-hacks.com/category/20
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

ber om ursäkt,tack för tipset och jag kommer hålla mig till topic framöver..

Comment

vi har två psp. Det ena har ju en ljus grön färg på kortet(1 år gammalt)o den nya några veckor gammalt bara men den nya har en mörk grön nyans. nästan lite blå-grön men inte lika blå som på bilden ovan. är det jag som ser fel lr finns det fler?

Comment

Original inlägg av Mammas_kille Visa Inlägg
            vi har två psp. Det ena har ju en ljus grön färg på kortet(1 år gammalt)o den nya några veckor gammalt bara men den nya har en mörk grön nyans. nästan lite blå-grön men inte lika blå som på bilden ovan. är det jag som ser fel lr finns det fler?
            Testa, enda sättet att vara helt säker
            iPhone 3G:
            Svart 16GB
            Telia Max 25
            PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
            SanDisc MS Pro Duo Ultra II
            4GB
            Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

detta då?
              http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=33861

Comment

Original inlägg av erklan Visa Inlägg
                Vi har förbeställt sådana batterier för flera veckor sedan :-)

Men det räcker inte med batteriet, custom firmware hackarna måste nog göra sitt med...
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
                  Vi har förbeställt sådana batterier för flera veckor sedan :-)

Men det räcker inte med batteriet, custom firmware hackarna måste nog göra sitt med...
                  aha, ok ^^

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
                    Testa, enda sättet att vara helt säker
                    OKOK men vad händer om det nu e ett V3 o ja provar? har hört så många olika historier

Comment

OKOK men vad händer om det nu e ett V3 o ja provar? har hört så många olika historier
                      Powerlampan blir grön och en svart skärm, inget mer.
                      iPhone 3G:
                      Svart 16GB
                      Telia Max 25
                      PSP:

4GB
                      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Powerlampan blir grön och en svart skärm, inget mer.
                        OK. men det e ju lite svårt o veta för när man har slim så får man köra med "blind installation" och om det nu skulle vara ett icke V3 så får jag ju samma resultat. Svart skärm o Green ligth på.... hum...

Comment

OK. men det e ju lite svårt o veta för när man har slim så får man köra med "blind installation" och om det nu skulle vara ett icke V3 så får jag ju samma resultat. Svart skärm o Green ligth på.... hum...
                          Jag har aldrig behövt använda "blind installation" på slim...
                          iPhone 3G:
                          Svart 16GB
                          Telia Max 25
                          PSP:

4GB
                          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Jag har aldrig behövt använda "blind installation" på slim...
                            Enda gången folk sket ned sig var uppgradering till 3.60 när man var tvungen att trycka på Display Brightnessknappen en gång efter flashning då den ställde sig i läge 0 = Svart

Alla trodde de brickade sina enheter, det var ett litet aprillskämt ^^
                            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Hehe
                              iPhone 3G:
                              Svart 16GB
                              Telia Max 25
                              PSP:

4GB
                              Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Inget nytt

Sprang in i butiken stressad som få idag, tack Hansi att du hjälpte snabbt som vanligt, dock tråkigt att man inte kunde fixa till den jävla v3 mk =(

Kommer det komma eller tror ni, fick min i julklapp av farsan. eller ska jag försöka sälja på ******* haha

fan vill verkligen att det kommer.

Suck.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X