sorry, men syftar du på att ni inte diskuterar ang emulatorer över huvud taget eller att vi inte diskuterar det i den här tråden?btw,anl till att jag skaffa psp var att en polare hade med sig en "chippad" med snes emulator..därav mitt intresse för maskinen.ska ej prata mer ang emulatorer..men vill gärna veta koden e knäckt...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nya PSP Slim med v.3 moderkort
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Här pratar vi just nu bara om v3 moderkorten den som ingen hittat bakdörr/exploit på ännu och inte går att modifiera med alternativ mjukvara.Original inlägg av @lex Visa Inläggsorry, men syftar du på att ni inte diskuterar ang emulatorer över huvud taget eller att vi inte diskuterar det i den här tråden?btw,anl till att jag skaffa psp var att en polare hade med sig en "chippad" med snes emulator..därav mitt intresse för maskinen.ska ej prata mer ang emulatorer..men vill gärna veta koden e knäckt...
Gällande Emulatorer har vi massor med trådar om olika emulatorer för olika rommar etc. men för att hålla lite ordning håller vi oss oftast till Topic eller söker i forumet eller startar nya trådar om det inte kommit på tal innan.
För att ladda ned emulatorer se denna sida: http://www.psp-hacks.com/category/20/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Testa, enda sättet att vara helt säkerOriginal inlägg av Mammas_kille Visa Inläggvi har två psp. Det ena har ju en ljus grön färg på kortet(1 år gammalt)o den nya några veckor gammalt bara men den nya har en mörk grön nyans. nästan lite blå-grön men inte lika blå som på bilden ovan. är det jag som ser fel lr finns det fler?iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
-
Vi har förbeställt sådana batterier för flera veckor sedan :-)Original inlägg av erklan Visa Inlägg
Men det räcker inte med batteriet, custom firmware hackarna måste nog göra sitt med...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
aha, ok ^^Original inlägg av Hansi Visa InläggVi har förbeställt sådana batterier för flera veckor sedan :-)
Men det räcker inte med batteriet, custom firmware hackarna måste nog göra sitt med...
- Citat
- Flag
Comment
-
OKOK men vad händer om det nu e ett V3 o ja provar? har hört så många olika historierOriginal inlägg av Xager Visa InläggTesta, enda sättet att vara helt säker
- Citat
- Flag
Comment
-
Powerlampan blir grön och en svart skärm, inget mer.Original inlägg av Mammas_kille Visa InläggOKOK men vad händer om det nu e ett V3 o ja provar? har hört så många olika historier
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
OK. men det e ju lite svårt o veta för när man har slim så får man köra med "blind installation" och om det nu skulle vara ett icke V3 så får jag ju samma resultat. Svart skärm o Green ligth på.... hum...Original inlägg av Xager Visa InläggPowerlampan blir grön och en svart skärm, inget mer.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag har aldrig behövt använda "blind installation" på slim...Original inlägg av Mammas_kille Visa InläggOK. men det e ju lite svårt o veta för när man har slim så får man köra med "blind installation" och om det nu skulle vara ett icke V3 så får jag ju samma resultat. Svart skärm o Green ligth på.... hum...iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Enda gången folk sket ned sig var uppgradering till 3.60 när man var tvungen att trycka på Display Brightnessknappen en gång efter flashning då den ställde sig i läge 0 = SvartOriginal inlägg av Xager Visa InläggJag har aldrig behövt använda "blind installation" på slim...
Alla trodde de brickade sina enheter, det var ett litet aprillskämt ^^/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Inget nytt
Sprang in i butiken stressad som få idag, tack Hansi att du hjälpte snabbt som vanligt, dock tråkigt att man inte kunde fixa till den jävla v3 mk =(
Kommer det komma eller tror ni, fick min i julklapp av farsan. eller ska jag försöka sälja på ******* haha
fan vill verkligen att det kommer.
Suck.
- Citat
- Flag
Comment

Comment