Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya PSP Slim med v.3 moderkort

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Du kan inte nedgradera så du får vänta tills att dom lyckats dumpa bootloadern eller tills att dom hittat en ny exploit för 5.51
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

• Hej allihopa!

Köpte för några dagar sen ett PSP 3004.
      Minskar det chanserna att installera CFW om jag uppdaterar firmwaren? Får ju inte komma in på PSS el. göra nåt alls utan att uppdatera Har i nuläget FW 5.02.

Känns som att man kommer tillbringa en del tid i det här forumet framöver

Comment

• Original inlägg av trashion Visa Inlägg
        Hej allihopa!

Köpte för några dagar sen ett PSP 3004.
        Minskar det chanserna att installera CFW om jag uppdaterar firmwaren? Får ju inte komma in på PSS el. göra nåt alls utan att uppdatera Har i nuläget FW 5.02.

Känns som att man kommer tillbringa en del tid i det här forumet framöver
        Chick hen fungerar på 5.03 men INTE HÖGRE
        Så alla som uppdaterat får vänta den långa väntan...
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Chick hen fungerar på 5.03 men INTE HÖGRE
          Så alla som uppdaterat får vänta den långa väntan...
          Tur att jag motstod frestelsen att uppdatera då. Dessvärre har jag inte orkat köpa minneskort än, så jag får hålla mig till att titta på mitt Psp då och då :P

Har dock inte riktigt förstått vad som behöver göras när man har startat om sitt Psp. Är det bara att gå in i bildmappen eller är det mer komplicerat än så? Känns ju onödigt att sätta den i stand by-läge annars.

Edit:
          Hur går jag tillväga för att uppdatera till 5.03 förresten? Gör jag det via Wifi på Psp't får jag väl direkt senaste?
          Last edited by trashion; 2009-10-30, 16:44.

Comment

• Original inlägg av trashion Visa Inlägg
            Tur att jag motstod frestelsen att uppdatera då. Dessvärre har jag inte orkat köpa minneskort än, så jag får hålla mig till att titta på mitt Psp då och då :P

Har dock inte riktigt förstått vad som behöver göras när man har startat om sitt Psp. Är det bara att gå in i bildmappen eller är det mer komplicerat än så? Känns ju onödigt att sätta den i stand by-läge annars.

Edit:
            Hur går jag tillväga för att uppdatera till 5.03 förresten? Gör jag det via Wifi på Psp't får jag väl direkt senaste?
            du laddar hem 5.03 uppdateringen bara (från en inofficiell site)
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• videoguide
              http://www.youtube.com/watch?v=kY5p_JP5uh4
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Huh? jag tror mitt moderkortet är mer blått än grönt o.O

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X