Du kan inte nedgradera så du får vänta tills att dom lyckats dumpa bootloadern eller tills att dom hittat en ny exploit för 5.51
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nya PSP Slim med v.3 moderkort
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Hej allihopa!
Köpte för några dagar sen ett PSP 3004.
Minskar det chanserna att installera CFW om jag uppdaterar firmwaren? Får ju inte komma in på PSS el. göra nåt alls utan att uppdatera
Har i nuläget FW 5.02.
Känns som att man kommer tillbringa en del tid i det här forumet framöver
- Citat
- Flag
Comment
-
Chick hen fungerar på 5.03 men INTE HÖGREOriginal inlägg av trashion Visa InläggHej allihopa!
Köpte för några dagar sen ett PSP 3004.
Minskar det chanserna att installera CFW om jag uppdaterar firmwaren? Får ju inte komma in på PSS el. göra nåt alls utan att uppdatera
Har i nuläget FW 5.02.
Känns som att man kommer tillbringa en del tid i det här forumet framöver

Så alla som uppdaterat får vänta den långa väntan.../ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Tur att jag motstod frestelsen att uppdatera då. Dessvärre har jag inte orkat köpa minneskort än, så jag får hålla mig till att titta på mitt Psp då och då :POriginal inlägg av Pendragon Visa InläggChick hen fungerar på 5.03 men INTE HÖGRE
Så alla som uppdaterat får vänta den långa väntan...
Har dock inte riktigt förstått vad som behöver göras när man har startat om sitt Psp. Är det bara att gå in i bildmappen eller är det mer komplicerat än så? Känns ju onödigt att sätta den i stand by-läge annars.
Edit:
Hur går jag tillväga för att uppdatera till 5.03 förresten? Gör jag det via Wifi på Psp't får jag väl direkt senaste?Last edited by trashion; 2009-10-30, 16:44.
- Citat
- Flag
Comment
-
du laddar hem 5.03 uppdateringen bara (från en inofficiell site)Original inlägg av trashion Visa InläggTur att jag motstod frestelsen att uppdatera då. Dessvärre har jag inte orkat köpa minneskort än, så jag får hålla mig till att titta på mitt Psp då och då :P
Har dock inte riktigt förstått vad som behöver göras när man har startat om sitt Psp. Är det bara att gå in i bildmappen eller är det mer komplicerat än så? Känns ju onödigt att sätta den i stand by-läge annars.
Edit:
Hur går jag tillväga för att uppdatera till 5.03 förresten? Gör jag det via Wifi på Psp't får jag väl direkt senaste?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment