Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Fick du löst ditt problem? om så berätta gärna hur.
Jag sitter i samma sits själv.
Har en gammal PSP med 3.40 OE-A som jag uppgraderad till 3.52 M33-4 utan problem. Kan dock inte uppgradera till varken 4.01 eller 5.0. Får samma fel som djdj att filerna packas upp och sedan kommer "Please Wait" och inget händer.
Funderar på om det har min PSPs ursprung att göra då den är japansk, är det samma OFW till alla PSP:er eller diffar de beroende på region?
Fick du löst ditt problem? om så berätta gärna hur.
Jag sitter i samma sits själv.
Har en gammal PSP med 3.40 OE-A som jag uppgraderad till 3.52 M33-4 utan problem. Kan dock inte uppgradera till varken 4.01 eller 5.0. Får samma fel som djdj att filerna packas upp och sedan kommer "Please Wait" och inget händer.
Funderar på om det har min PSPs ursprung att göra då den är japansk, är det samma OFW till alla PSP:er eller diffar de beroende på region?
Tacksam för ev. hjälp.
Notera att du inte kan hoppa o göra allt för stora steg va de gäller uppdateringar... kommer inte ihåg Exakt va de nya kräver som grund, men från 3.71 funkar de kanon..
Så Testa att ta klivet dit först, för att sedan hoppa hela vägen upp
Tack för förslaget men tyvärr verkar det som om någonting har blivit tokigt med min PSP. Den är uppgraderad till 3.52 M33-4 men när jag ska gå till 3.71 som föreslagits så får jag meddelandet att "-... requires 3.52 M33-3 or high"
Försökte även köra Recovery tillbaka till 1.50 men kortläsaren blinkar i ett par sekunder och sedan stänger PSP:en av sig utan att ha nedgraderat.
Droppa förbi psxcare och uppdatera den helt ?
eller ninja hem ett pandora batteri och gör själv..
har alltid haft problem att kliva från v3 - v5 .. drar alltid det senaste som finns om jag inte kan uppdatera direkt.
tror fan min psp kör 4.0 fortfarande..
(självklart pratar jag om darkalex's m33 firmwares)
Det är som vanligt, läs manuallen ordentligt. Jag kör en gammal tjockis psp och hade missat att ändra Game foldern till 3.xx.
För andra med e.v. samma problem står följande i readme-filen
- If you are in the fat psp, make sure you have configured the psp to run the game folder in the 3.XX kernel.
Detta gör man i Recovery Menu -> Configurations -> Game Folder Homebrew
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Comment